Friday, August 04, 2006

Ραντεβού το Σεπτέμβρη!

Image Hosted by ImageShack.us
Summer floral decorations from Kythera, photo by Marialena, 2006

New york, new york

Start spreading the news, Im leaving today
I want to be a part of it - new york, new york
These vagabond shoes, are longing to stray
Right through the very heart of it - new york, new york

I wanna wake up in a city, that doesnt sleep
And find Im king of the hill - top of the heap

These little town blues, are melting away
Ill make a brand new start of it - in old new york
If I can make it there, Ill make it anywhere
Its up to you - new york, new york

New york, new york
I want to wake up in a city, that never sleeps
And find Im a number one top of the list, king of the hill
A number one

These little town blues, are melting away
Im gonna make a brand new start of it - in old new york
And if I can make it there, Im gonna make it anywhere

It up to you - new york new york

New york


lyrics by www.lyricsfreak.com

Με αυτό το πολύ αγαπημένο all time classic του Φράνκ "The Voice" Σινάτρα, σας αποχαιρετώ για τις καλοκαιρινές διακοπές που αρχίζουν για μένα οσονούπω. Θα με βρείτε να βολτάρω με ένα κόκκινο ποδήλατο σε κάποιον παραλιακό δρόμο ή να ανοίγω τα πανιά μου σε μέρη της Μεσογείου, ακολουθώντας τα βήματα του πολυμήχανου Οδυσσέα.

Θα πάρω μαζί μου πολλά φρέσκα cds, το mp3 φορτωμένο με αγαπημένες μελωδίες, φωτογραφική μηχανή για να απαθανατίσω στιγμές και τοπία, βιβλία για να διαβάσω στο ραχάτι μου και μπλοκάκι και στυλό για να σημειώνω τις σκέψεις που θα ζητούν καταγραφή.

Τον μήνα Αύγουστο κλείνουν 2 χρόνια από τη δημιουργία των δύο προσωπικών μου σελίδων. Τα Στιγμιότυπα γεννήθηκαν στις 8 και οι Ποιητικές καταγραφές στις 24. Δυό χρόνια που ποστάκι με ποστάκι, κείμενο με κείμενο, προβληματισμοί, χιούμορ, διάλογοι, επιθυμίες, επισημάνσεις, παραμύθια, ποιήματα, τραγούδια και όνειρα... χωρίς πρόγραμμα, χωρίς διάθεση για αυτοπροβολή, αλλά με πολλή αγάπη για όλα όσα έχουν γραφτεί, ως ένα κομμάτι δικό μου.

Να ευχαριστήσω όσους από εσάς αφιερώσατε λίγο από τον χρόνο σας να περιδιαβαίνετε ετούτες εδώ τις σελίδες, με έχετε στις προτιμήσεις σας ή με λινκμπλογκάρετε κατά καιρούς. Μάλιστα κάποιοι έχετε γίνει φίλοι με όλη τη σημασία της λέξης, όσοι δεν κρύβεστε πίσω από μια τυχαία περσόνα και κάνετε κατάθεση ψυχής μέσα από τις σελίδες σας, όσοι είστε Άνθρωποι με το Αλφα κεφαλαίο και όσοι ξεχωρίζετε με το ήθος και την προσωπικότητά σας και μας δείχνετε τον δρόμο! No Sympathy for the Devil για όσους δεν έχουν αίσθηση του μέτρου στον τρόπο που αλληλεπιδρούν με τους άλλους και υποβιβάζουν το επίπεδο των ελληνικών ιστολογίων με τις συμπεριφορές τους. Αλλά, μαθημένα τα βουνά απ' τα χιόνια, θα περάσει κι αυτό!

Ραντεβού το Σεπτέμβρη λοιπόν, ελπίζουμε ανανεωμένοι, προσδοκούμε με καλή διάθεση που θα αποκομίσουμε από το διάλειμμα από την καθημερινότητά μας, με υγεία πρώτα και κύρια, Vaya Con Dios, Μ.

Υ.Γ. Για όλους εσάς τους γενναίους που διαβάσατε μέχρι εδώ, σας περιμένει στα λινκς ένας φάκελος με τίτλο "Marialena's Music" για να κατεβάζετε ελεύθερα, κάποια από τα αγαπημένα μου (και ελπίζω και δικά σας) τραγούδια. ΚΑΛΗ ΑΚΡΟΑΣΗ!!!

13 comments:

Unknown said...

Να είσαι καλά κορίτσι μου

Κορίτσι του καλοκαιριού
Με όλη σου την δροσιά

Καλό σου καλοκαίρι

Εγώ φεύγω
20 Αυγούστου

ευχαριστώ για την
ωραία μουσική

φιλιά
καλοκαιρινά

philos said...

Καλή αντάμωση τον Σεπτέμβρη!

Anonymous said...

Καλή ξεκούραση,
Καλά μπάνια,
Καλή διασκέδαση,
Καλά ξενύχτια,
.....
Καλά να περνάς!

Ραντεβού τον Σεπτέμβρη,

Αλκάθοος

ZissisPap said...

Πρώτα από όλα να ευχηθώ, καλημέρα να είναι αυτή η τελευταία μέρα στην εργασία!
Δεύτερον, από την πλευρά μου κι εγώ να ευχαριστήσω την Μαριαλένα που μου έδωσε την ευκαιρία να σχολιάσω τα φρέσκα ποστάκια της, τους γονείς μου, τα παιδιά μου και ιδιαίτερα να ευχαριστήσω την παρέα του Bloghood...
Σας ευχαριστώ λοιπόν απλά μη θέλοντας να σας κουράσω με άσχετη πολυλογία όπως οι προλαλήσαντες...
Σας ευχαριστώ όλους και σας εύχομαι καλά να περάσετε απέναντι και να προσέχετε στο δρόμο...
Σας ευχαριστώ για την μοναδική αυτή στιγμή...
Σας ευχαριστώ :)

ΥΓ1 Αχ, συγκινήθηκα πάλι...
ΥΓ2 Να περάσεις ένα ωραίο καλοκαίρι :)

Marialena said...

Καλώς τα παιδιά!

Καπετάνιε μου ευχές και από μένα, μέσα από την καρδιά μου!

Φίλε, να μαστε καλά και να περάσουμε ακόμα καλύτερα!

Αλκάθοε, ευχαριστώ και ανταποδίδω!

Σίγκμουντ, χαρ,χαρ,χαρ, είσαι απίστευτο πειραχτήρι τελικά!

ZissisPap said...

Και μην ξεχάσεις τα μπρατσάκια...

ΟΧΙ ΣΤΑ ΒΑΘΙΑΑΑ Mαριαλένα παιδί μου...

:ppp

Marialena said...

Αααα, μου βάζεις δύσκολα τώρα! Μπρατσάκια λες, ολόσωμο σωσίβιο θα βάλω, τι λες τώρα, τι δελφίνι θα μουν αν δεν έπαιρνα τα μέτρα μου!

άρχοντας Κώστας said...

Καλό ταξίδι Μαριαλένα μου. Να περάσεις όσο καλύτερα γίνεται. Θα μας λείψει η παρουσία σου εδώ.

Πολλά φιλάκια
Κώστας

ci said...

Thanks for the music αλλά και για τα ποστς που εύχομαι να συνεχίσουν για πολλά χρόνια Μαριαλένα μου:))
Να τα περάσεις πανέμορφα, να δροσιστείς και να πλατσουρίσεις, και το φθινόπωρο περιμένουμε τις φωτό.
Πολλά φιλιά:)

Stavros Katsaris said...

Τι θα γίνει βαλθήκατε όλοι να μου φάτε τη δουλειά?
Τι θα κάνω εγω μετά καλέ?
ε?

Καλές βουτιές!
Φιλιά

Anonymous said...

Να περεσεις καλα, και καλες φωτογραφιες

ΠΡΕΖΑ TV said...

Καλες διακοπες και καλη ξεκουραση.Απο το Σεπτεμβριο ακομη πιο ανανεωμενη!!!
Εδω θα μας βρεις ξανα...

YO!Reeka's said...

βαλτή είσαι με τις νέες υόρκες;!
καλά να περάσεις κούκλα! :) :) :)