Wednesday, November 01, 2006

Νοέμβρης

Image Hosted by ImageShack.us
picture by www.toothpastefordinner.com

Bonus Track: Madonna - Jump (Cleo's Robotic Fenix club mix)

Πρώτη Νοέμβρη σήμερα. Ευτυχώς ηλιόλουστη στην Αθήνα. Σκεφτόμουν τη μορφή που θα μπορούσε να έχει ο προτελευταίος μήνας του χρόνου και τον οραματίστηκα ως εξής:

Τριαντάρης, ζει στην πόλη, φοράει καπαρντίνα και κουστούμι με ασορτί παπούτσια, , με ανοικτά μαλλιά και μάτια, λεπτή φιγούρα και παράστημα. Πίνει τον καφέ σε μικρά καφέ στη πόλη, διαβάζει εφήμεριδα και βιβλία ενδιάμεσα, βλέπει κινηματογράφο. Μια αδιόρατη μελαγχολία στο βλέμμα και ένα χαμόγελο που όταν προβάλει μαγνητίζει.
Ακούει κλασσική μουσική και όπερα, μα στην πρώτη ευκαιρία πηγαίνει εκδρομές στη φύση!
Μόνον αυτός ξέρει τι σκέφτεται, ευαίσθητος κι απόμακρος συνάμα...

Νοέμβρης, καλό μας μήνα! Μαριαλένα

8 comments:

melomenos said...

χα χα χα
καλά με ξέρεις?
καλό μήνα!!!

Marialena said...

Εσύ είσαι Νοέμβρη μου? Καλοσώρισες!

Θεριό Ανήμερο said...

Αχού, νομίζω ότι είναι ο τύπος μου!

An-Lu said...

Καλό σου μήνα Μαριαλενάκι!!!!

Marialena said...

@ Θεριό: είσαι τύπος Νοεμβριάτικος δηλαδή? Αχα! όπου τον βρεις, μην τον αφήσεις...

@ Επίσης, πλατσουριστή μου Γοργονίτσα! ;-}}}

αλκιμήδη said...

Καλά, ο τέλειος γκόμενος ο Νοέμβρης!

καλό σου μήνα Μαριαλένα

Marialena said...

Επίσης Αλκιμήδη μου, με τόσο σουξέ που έχει ο συγκεκριμένος, να προτείνω να κρατάει τουλάχιστον άλλο ένα εξάμηνο μπας και...?

You never know!!!

Anonymous said...

Εγω πάντως περίμενα εναγωνίως τον Νοέμβρη, οχι γιατι ξεκινανε τα διαγωνίσματα, αλλα γιατι ο καιρός ταιριάζει απόλυτα με το november rain κ εχω κάθε δικαιολογία να το ακούω κάθε λεπτό της ημέρας... Καλο μήνα(και υπομονή οπως πάντα!)