Thursday, December 21, 2006

Ο μικρός τυμπανιστής

Image Hosted by ImageShack.us

The Little Drummer Boy - Jordan Knight (2006) <---κατεβάστε το εδώ

Διάβασα κάπου πως τα Χριστούγεννα είναι η γιορτή που οι μεγάλοι χαίρονται, γιατί χαίρονται τα παιδιά πρώτα και κύρια και αυτοί χαίρονται μαζί τους. Έτσι είναι, τα παιδικά μάτια και η φαντασία πλάθουν όμορφες ιστορίες για τις γιορτινές μέρες που μένουν και επανέρχονται στη μνήμη ακόμα και όταν μεγαλώσουμε.

Ο μικρός τυμπανιστής είναι ένα τραγούδι που μ' αρέσει από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Έπλαθα και εγώ με τη σειρά μου φανταστικές ιστορίες που σαν παιδί με συντρόφευαν τις ημέρες των εορτών και ξαναγυρίζουν ακόμα και τώρα στο μυαλό μου σαν πλησιάζουν τα Χριστούγεννα. Εκεί βρίσκεται όλη η μαγεία, στα μάτια ενός παιδιού που περιμένει κάθε βράδυ πότε θα έλθει ο Άγιος Βασίλης να του φέρει το δώρο που ζήτησε...

Για αυτές τις γιορτές ας ευχηθώ σε μας τους "μεγάλους", να προσπαθήσουμε να τις ζήσουμε με την αίσθηση ενός παιδιού, που φαντάζουν όλα πρωτόγνωρα στα αθώα του ματάκια και ας τα έχουμε ζήσει πολλές φορές από τότε, ξανά και ξανά!

Καλές Γιορτές με αγάπη στη καρδιά και υγεία πρώτα απ' όλα, Μαριαλένα

4 comments:

Μαύρος Γάτος said...

Πολύ γλυκό μωράκι ήσουν!!!!! Σ;)

Καλά Χριστούγεννα Δόνια μου (και στην Αρτεμούτσικια και σε όλους σου τους αγαπημένους)

Σ:))))))))))

ΠΡΕΖΑ TV said...

Καλες γιορτες να εχουμε,γεματες υγεια και χαρα.

ci said...

Από τα ομορφότερα τραγούδια πράγματι!
Καλά Χριστούγεννα, με Yγεία, και το άστρο των Χριστουγέννων να σού φέρει όλα τα καλά Μαριαλενάκι:)))
Πολλά φιλιά

Marialena said...

@ Μαύρος Γάτος: Μπαααα, γατούλη μου κάτι σε ξωτικό μπορείς να με πεις αν θες, αλλά αυτό το μωρό είναι φτυστό εσύ βρε παιδί μου--> χι,χι!

@ Πρέζα TV: Νίκο μου πολλές ευχές για ένα 2007 με ευοίωνες προοπτικές και γιατί όχι και έρωτα!

@ Citronella: Μακάρι οι ευχές σου να πιάσουν τόπο, κορίτσι μου, όχι μόνο για μένα αλλά για όλους μας!