Tuesday, February 20, 2007

Προσδοκίες

Δεν προσδοκώ, είμαι ικανοποιημένος με όλα

Όταν αρχίζω να προσδοκώ, πρέπει να έχω την πίστη ότι ό,τι είναι καλό για μένα θα μου έρθει οπωσδήποτε.
Αντί, λοιπόν, να έχω επιθυμίες ή προσδοκίες, θα πρέπει να είμαι ικανοποιημένος και γενναιόδωρος.
Όταν εκτιμώ αυτά που έχω και αρχίσω να χρησιμοποιώ τα πάντα με ωφέλιμο τρόπο,
θα μπορέσω να ελευθερωθώ από τις επιθυμίες και θα ανακαλύψω ότι θα έρχεται σε μένα αυτό που είναι σωστό.

Πνευματικό Κέντρο Brahma Kumaris, Website: www.bkwsu.org

5 comments:

αλκιμήδη said...

Το χρειαζόμουν αυτό σήμερα Μαριαλέννα
Να μη ξεχνιόμαστε
Και ανεξάρτητα από το αν έχουμε επιθυμίες ή όχι
πάντα έρχεται σε μας αυτό που είναι σωστό
ακόμη κι αν εκείνη τη στιγμή αδυνατούμε ή αρνούμαστε να το καταλάβουμε, να το δούμε
Ευχαριστώ
είχα ξεχάσει τη πίστη μου ότι όλα είναι καλώς καμωμένα
ακόμη και τα φαινομενικά κακά

Anonymous said...

αχ, καλό μου παιδί.
όσα γράφεις σοφά.
σιγά-σιγά θα τα μάθουμε και εμείς οι θνητοί.

φιλιά (ξεράθηκα από Τα γέλια με τις στολές των ζώων!)

stefanos said...

μεγάλη μπουκιά φάε,
μεγάλη κουβέντα μη λες

- Η γιαγιά μου η Δήμητρα

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle said...

Εισαι στα φιλικά blog
θα ήθελες να συμμετάσχεις?
http://stavraetos.blogspot.com/2007/02/blog-post_20.html

Marialena said...

@ Αλκιμήδη: και γω το ίδιο Αλκιμήδη μου και γω το ίδιο, ειδικά αυτές τις μέρες. Να μην ξεχνιόμαστε, για να μην έχουμε παραπανίσιες αγωνίες με το κάθε τι μετά. Ένα χαμόγελο σου στέλνω...

@ Εν οίδα ότι ουδέν οίδα Αλεξάνδρα μου. Εμείς οι θνητοί είμαστε μακριά νυχτωμένοι ώρες-ώρες! Τα ζωάκια ήταν το κάτι άλλο τα άτιμα!
φιλιά και από μένα!

@ Δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις, Στέφανε, θα πω κι εγώ για να συμφωνήσω με τη σοφή γιαγιά σου! Καλοσώρισες στη σελίδα μου.

@ Σάκη το έκανα ήδη και θα το μνημονεύσω και εδώ στο δικό μου σχετικό ποστάκι. Σ'ευχαριστώ πολύ!