Monday, November 12, 2007

Have you ever...?


Have you ever been in love - Celine Dion

Έχεις ποτέ ερωτευθεί
μπορούσες να αγγίξεις το φεγγαρόφωτο
όταν οι καρδιές σας στοχεύουν τα αστέρια
κρατάς τον παράδεισο στα χέρια σου
έχεις ποτέ ερωτευθεί τόσο πολύ

Έχεις ποτέ περπατήσει στον αέρα
ένιωσες ακόμα ότι ονειρευόσουν
όταν πίστευες ότι δεν είναι δυνατόν
αλλά φαίνεται τόσο όμορφο
έχεις ποτέ ερωτευθεί τόσο πολύ

Έχεις ποτέ ερωτευθεί
μπορούσες να αγγίξεις το φεγγαρόφωτο
όταν οι καρδιές σας στοχεύουν τα αστέρια
κρατάς τον παράδεισο στα χέρια σου
έχεις ποτέ ερωτευθεί τόσο πολύ, έχεις...

Ο καιρός που πέρασα
περιμένοντας για κάτι που θα ήταν θεόσταλτο
όταν το βρεις μην το αφήσεις
ξέρω

Έχεις ποτέ πει μια προσευχή
και βρήκες ότι απαντήθηκε
όλη μου η ελπίδα αποκαταστάθηκε
και δεν ψάχνω παραπάνω
έχεις ποτέ ερωτευθεί τόσο πολύ, έχεις...

Ένα μέρος που δεν το αποχωρίζεσαι
κάπου που θα παραμείνεις
όταν τελικά βρεις αυτό το νόημα
έχεις νιώσει ποτέ κατ' αυτόν τον τρόπο

Ο καιρός που πέρασα
περιμένοντας για κάτι που θα ήταν θεόσταλτο
όταν το βρεις μην το αφήσεις
ξέρω...

Επειδή έχεις ποτέ ερωτευθεί, τόσο πολύ ερωτευθεί
μπορούσες να αγγίξεις το φεγγαρόφωτο
μπορείς να φτάσεις μέχρι τα αστέρια
δεν έχει σημασία κοντά ή μακριά
έχεις ποτέ ερωτευθεί τόσο πολύ

Έχεις ποτέ ερωτευθεί
έχεις ποτέ ερωτευθεί
τόσο... πολύ...


Μετάφραση από το πρωτότυπο: Μαριαλένα, 12/11/2007


Beauty and the Beast - Celine Dion & Peebo Bryson

σ.σ. Σήμερα άνοιξα το σεντούκι με τα παραμύθια μου... γιατί? γιατί έτσι. Γιατί και αυτό το σ/κ, ήμουν πάλι η Πεντάμορφη χωρίς το Τέρας, στο δικό μου παραμύθι. Ξάπλωσα πάλι να κοιμηθώ βράδυ Σαββάτου και ο νους μου πήγε εκεί που κάποτε είχα βρει έστω και για μια στιγμή στον ατέρμονο χρόνο, αυτό το "κάτι", την ανθρώπινη επαφή, την τρυφερότητα, την αίσθηση του "μαζί", έστω τόσο-όσο. Και την Κυριακή είδα ξανά ένα "γνωστό", όπως νόμιζα, Τέρας που μου φάνηκε πιο ακατανόητο από πριν, ίσως και πιο άσχημο στην ψυχή του... και ήθελα να του πω: "Που είναι η ανθρωπιά σου, που είναι αυτή η ψυχή που με άφησες να δω κάποτε, πες μου! ή ήταν όλα ψέμματα?" Μα εκείνος δεν θέλησε καν να ανοίξει το σεντούκι εκεί κοντά στην καρδιά. Μονά ζυγά δικά του τα ήθελε, είτε στα παραμύθια είτε στην πραγματικόητα. Κι εγώ έφερα στο νου μου από χθες το βράδυ αυτό το τραγούδι από την αγαπημένη ταινία της Disney "Beauty and the Beast", Have you ever been in love...?

Κι ας συνεχίζω να θέλω να παίρνω το αρκουδάκι μου αγκαλιά προσπαθώντας να αναπληρώσω την αίσθηση της αφής στο μυαλό μου κι ας νευριάζω και πονοκεφαλιάζω και χαλιέμαι με τα κακώς κείμενα. Ίσως θα ήταν καλύτερα να ζούσα ανάμεσα σε δράκους και ιππότες, σε κάστρα και πειρατές, σε μακρομαλλούσες παρθένες και κακιές μητριές, σε παπουτσωμένους Γάτους και κακούς Λύκους, ίσως όλοι αυτοί οι ήρωες να είναι πολύ πιο αθώοι από ότι η πραγματικότητα που ζούμε...

6 comments:

Anonymous said...

Βαριεεεεεεεεεεμαι!

panagiota said...

Καλησπέρα θα πω μόνο,τα άλλα τα"είπαμε"!
Οταν θα ροβολήσεις κατά εδώ,θυμήσου να δούμε την ταινία.Την έχω!Είναι πραγματικά υπέροχη......

An-Lu said...

Να σου στείλω αρκούδι για εφεδρεία;
;-)

Marialena said...

@ Anisixos: Ανησυχούλη, keep your mind busy, it helps!

@ Παναγιώτα: Καλησπέρα κι από μένα, είναι πανέμορφη η συγκεκριμένη ταινία πραγματικά, θυμάμαι όταν είχε βγει στους κινηματογράφους που την είχα δει μαγεμένη και συγκινημένη βέβαια!

@ An-Lu: Και αρκουδάκι και λαγουδάκι και σκυλάκι και, και, και... δε λες που έχω την Αρτεμούλα που με την 6η της αίσθηση με καταλαβαίνει και στα δύσκολα προσγειώνεται στο κρεβάτι μου και είναι η καλύτερη παρέα!

Suspect said...

http://www.youtube.com/watch?v=ch4vpSVhZBU

Marialena said...

Beautiful in its' own special way... Thanx!