Wednesday, December 19, 2007

Απλότητα


picture by Michael Fanelli "Sand Dunes"

Η γαλήνη είναι απλότητα.

Η απλότητα είναι ομορφιά.

Διαλέξτε μία μέρα σαν τη μέρα της απλότητάς σας.

Μιλήστε λίγο και ακούστε με προσοχή.

Κάντε κάτι αφανές και όμορφο για κάποιον με τον οποίον είστε κοντά.

Φάτε απλή και φυσική τροφή.

Βρείτε χρόνο να μην κάνετε τίποτα – απλώς περπατήστε, χαζέψετε τριγύρω, ζήστε τη στιγμή.

Εκτιμήστε κάθε σκηνή και κάθε άτομο όπως είναι.

Το απόγευμα, γράψτε τις εντυπώσεις σας και θα δείτε πόσο ευτυχισμένοι και γαλήνιοι θα νιώθετε.

σ.σ. Ευχαριστώ τη φίλη Κατερίνα για αυτά τα όμορφα λόγια που μου έστειλε...

14 comments:

An-Lu said...

Έτσι ακριβώς γλυκιά μου... ;-)

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle said...

με λίγα λόγια η ομορφιά κρύβεται στην απλότητα ποικιλοτρόπως.
Γειά σου Μαριαλένα με τα ωραία σου

Για σήμερα σου χαρίζω μιά δροσοσταλίδα που πέφτει κάτω από το ανεπαίσθητο βάρος της,από το πέταλο ενός χειμωνιάτικου λουλουδιού.
Ετσι απλά.
Φιλιά
(αυτό μου ήλθε στο μυαλό αυτό σου χαρίζω, δεν έχω κάτι πιό όμορφο)

Marialena said...

@ An-Lu: ...και να ξερες πόσο το έχω ανάγκη αυτό το πράγμα τελευταία, να τα αφήσω όλα κατά μέρος και να με ξαναβρώ λιγάκι.

@ Σάκης: Μην το ξαναπείς αυτό ότι δεν είχες κάτι πιο όμορφο να μου στείλεις, γιατί η ομορφιά δεν μετριέται ούτε μοιράζεται. Μου άρεσε πολύ αυτό που σκέφθηκες και με τόσο ωραίες κουβέντες το περιέγραψες. Λες και ήμουν εκεί και το έβλεπα ολοζώντανο ήταν.

Σ' ευχαριστώ πολύ...

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle said...

Αφού το πέτυχα αυτό τότε το δώρο έπιασε τόπο.

Σ'ευχαριστώ και εγώ

Πυθαγόρας Σάμιος said...

Ελπίζω να έχω μπει στο σωστό κλίμα

Marialena said...

@ Domingo: Θα κάνεις υπομονή μέχρι την Παρασκευή για να δεις το ανάλογο κλίμα... Πάντως σ' ευχαριστώ πολύ για την πρότασή σου!

Anonymous said...

Ναι η γαλήνη και ομορφία υπάρχουν στην απλότητα... αλλά δεν είναι πάντα απλό να την πετύχεις- ω ή να την δεις- ω
Παραπονα από μένα για μένα...

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle said...

Ισως γιατί τα ωραία και τα όμορφα χρειάζονται προσπάθεια, αν ήταν εύκολα δεν θα ήταν όμορφα και σπάνια.
Σαν την δροσοσταλίδα ας πούμε που χάρισα στην οικοδέσποινα. Εύκολο είναι να την πετύχεις?
Γειά σου zero7

Marialena said...

@ Pasta: έτσι είναι Παστούλα μου, όσο ζούμε με ρυθμούς εξαντλητικούς και έννοιες όπως η απλότητα π.χ. δεν χαρακτηρίζουν τη ζωή μας, μην το ψάχνεις... Δίκιο έχεις!

@ Σάκης: Να σου πω το εξής φίλε Σάκη για την ομορφιά που λέμε εμείς εδώ. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται προσπάθεια για να την δεις ή να την νιώσεις, γιατί είναι μέσα σου κατά βάσην. Βέβαια, το μυαλό μας μπορεί να ερμηνεύει αλλιώς σύμφωνα πάντα με τα κοινωνικά δεδομένα τέτοιες έννοιες, αλλά πέρα από αυτό, η ομορφιά βρίσκεται παντού, αρκεί να θέλεις να την αναγνωρίσεις. Στη δροσοσταλίδα σου, στον ήλιο έξω, στα σύννεφα, σε ένα λουλούδι, σε ένα χαμόγελο, στα παιδικά μάτια...

...για σκέψου!

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle said...

@marialena
Σωστό κι αυτό.
Ισως το δύσκολο είναι να ανόιξουμε τα μάτια της ψυχής μας για να αποκαλυφθείη αιώνια ομορφιά το δώρο του Θεού.

τσότσος said...

Βρε παιδιά (Μαριαλένα, Σάκη), μας κάνετε να μας παίρνουν "τα ζουμιά", "νισάφι" πια με την γλυκύτητα της ψυχής σας (χαχα)!
Θεωρώ σημαντικό κομμάτι της ζωής μου που σας γνώρισα, είστε ένα από τα "δώρα" του χρόνου που φεύγει.
Η ανυπομονησία μου (και της Άννης) να σας γνωρίσουμε δεν λέγεται!!!

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle said...

@tsotsos kai Αννη

τί λες τώρα όλοι έιμαστε μιά πού ωράια παρέα,
για μένα ήσαστε δώρο ειδικά αυτές τις μέρες, Η Μαριαλένα ξέρει.
Αντε να ανταμωθούμε με το καλό

Marialena said...

@ Τσότσος-Άννη-Σάκης: Πιστεύω ότι για όλους μας η προοπτική της συνάντησης, μας γεμίζει με ανυπομονεσία και προσμονή για να βρεθούμε από κοντά το συντομότερο.

Τσότσο μου, για τη "γλύκα" που λες, δεν γίνεται καλέ μου να κάνω κάτι γι' αυτό, γιατί αφού την έχω στα γονίδια που την έχω, βγαίνει!!!
χα,χα,χα...

Είναι ωραίο βρε παιδιά να είσαι ο εαυτός σου και να μην προσποιείσαι, έτσι δεν είναι?

Η γλύκα για τους φίλους κερασμένη από μένα πάντως σε ετούτο εδώ το διαδικτυακό μας στέκι! Σας φιλώ!

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle said...

ετσι κόλλησα και γω στην παρέα βρε παιδιά
Σαν το μελισσόπουλο πάνω στη γλύκα του λουλουδιου!
Βρε τί έπαθα εγώ το Σταυραετόπουλο!!
¨-)

Δεκτό το κέρασμά σου....γλυκεία μου !!