Saturday, January 17, 2009

Ζωή Κλεμμένη



Ελευθερία Αρβανιτάκη - Ζωή Κλεμμένη

Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης
Πρώτη εκτέλεση: Κατερίνα Σιάπαντα
Άλλες ερμηνείες: Ελευθερία Αρβανιτάκη

Ίσως εκείνο που ζητάς
εγώ να μην το έχω
κι απ' ό,τι ονειρεύτηκες
εγώ πολύ ν' απέχω.

Ίσως να μη σου φτάνω εγώ
γιατί πολλά ζητούσες
μα θα 'ταν όλα αλλιώτικα
αν λίγο μ' αγαπούσες.

Μη μ' αποφεύγεις μάτια μου
μη με κοιτάς σαν ξένη
ζωή που δε μοιράζεται
είναι ζωή κλεμμένη.

Ίσως να σε κρατάει εδώ
μονάχα η συνήθεια
μα όσα κι αν μου 'πες ψέμματα
σ' αγάπησα στ' αλήθεια.


σ.σ. Ζωή που δεν μοιράζεται... είναι ζωή κλεμμένη!

Μαριαλένα, 17/1/2009

7 comments:

Σουζάνα Xατζηνικολάου said...

Καλησπέρα Μαριαλένα.
Μια μελαγχολική βραδιά απόψε γέμισε μουσική.

An-Lu said...

Μπορείς να το πεις κι έτσι...

Marialena said...

@ Σουζάνα: Και τι μουσική κορίτσι μου... είναι από τα τραγούδια που κάθε φορά που τα ακούς, είναι σαν τη πρώτη φορά!

@ AnLu: Εγώ θα την έλεγα "ζωή χαμένη" καλύτερα γοργονίτσα μου! Τους χαιρετισμούς μου σου στέλνω...

Anonymous said...

Ωραίο το τραγούδι που επέλεξες- Θα μου επιτρέψεις να παραθέσω τους στίχους από το δικό μου αγαπημένο κομμάτι της Ελευθερίας:
"Μέτρησα τις πιο βαθιές μας διαφορές
κι ήταν η σχέση μας αυτές
χάιδεψέ τες αν τις δεις ποτέ
Κι έπειτα το χρόνο μέτρησα να δω
αν προλαβαίνω να σου πω
Από μένα πόσα δεν μπορώ

Ό,τι κι αν γίνει ένα να λες
πως μ'αγαπάς χίλιες φορές
πως μ'αγαπάς χίλιες φορές
κι εγώ...εσένα
Κι αν μείνει τ' όνειρο μισό
κι αν το φιλί χαθεί κι αυτό
Ένα να λες σαν να'ναι χθες
Πως μ'αγαπάς χίλιες φορές...

Έψαξα έτσι ένα ψέμα σου να βρω
να μην μπορώ να τ' ανεχθώ
και δεν βρήκα ούτε ένα
Κι έπειτα μέτρησα πάλι για να δω
αν είν' τα λάθη μου εδώ
και δεν έλειπε κανένα..."

panagiota said...

Μαρλεν μου καλημερούδια Κυριακάτικα
Με πολύ αγάπη σου αφιερώνω αυτό...
http://www.youtube.com/watch?v=jtyXE9u06aQ

Anonymous said...

Έτσι κι αλλιώς τη λατρεύω την Αρβανιτάκη!

Marialena said...

Καλησπέρα φίλοι μου καλοί!

@ Stardust: Ανατριχιαστικά υπέροχο και το δικό σου αγαπημένο τραγούδι από την Αρβανιτάκη! Σε ευχαριστώ που το μοιράστηκες μαζί μας απόψε... όταν το ξανακούσω να το ερμηνεύει η Αρβανιτάκη, θα σε φέρω στη σκέψη μου!

@ Παναγιώτα: Τι γλυκειά αφιέρωση είναι αυτή? Grazie tante cara mia!

@ Ν.Ago: Έτσι, έτσι... ό,τι και να ερμηνεύσει αυτή η εκπληκτική φωνή, είμαστε μαζί της!