Wednesday, April 05, 2006

O Μαύρος Γάτος μας αποχαιρετά...

Image Hosted by ImageShack.us

Είμαι ακόμα στο γραφείο και σαν άλλη Δεισδαιμόνα στέκω εμπρός από τον υπολογιστή μου ρίχνοντας μια ματιά στα τελευταία νέα επιλεγμένων σελίδων της μπλογκόσφαιρας...

Εδώ και κάποιον καιρό, καλώς ή κακώς, η ενασχοληση με το αντικείμενο των καταγραφών στη σελίδα μου έχει γίνει σχεδόν καθημερινή ασχολία μέσα στη δουλειά σε διαλείμματα ή τα σαββατοκύριακα απ' το σπίτι.

Στις αρχές του χρόνου γνώρισα κάποιους αξιόλογους συν-γραφείς αλλά και πρόσωπα, όπως ο αγαπητός μου Μαύρος Γάτος. Τον διάβαζα αλλά και του σχολίαζα συχνά και χαιρόμουν να γνωρίζω περισσότερο όσο περνούσε ο καιρός έναν τόσο ενδιαφέροντα νέον άνθρωπο, όπως ο Μίλτος.

Σήμερα, τώρα πριν από λίγο, διάβασα το τελευταίο του αποχαιρετιστήριο σημείωμα που λέει πως τελείωσε με την ενασχόληση των ημεροδικτύων (δική του λέξη). Κεραυνός εν αιθρία η απόφασή του και περισσότερο το τέλος που σημαίνει με αυτό τον τρόπο. Γιατί?

Μίλτο μου, δεν μπορώ να μην στεναχωρηθώ καλέ μου, αν και σέβομαι το δικαίωμά σου να αποχωρείς από αυτό που δεν σ' ευχαριστεί πλέον ούτε σαν ενασχόληση, αλλά ούτε και σαν επικοινωνία. Αυτό που απεκόμισα από σένα ήταν η ευαισθησία, η καλλιέργεια, η μαχητικότητά σου, τα ιδανικά και το χιούμορ σου, η ανθρωπιά σου, το λαμπρό σου πνεύμα, αλλά και η πληγωμένη σου καρδούλα με την αγάπη για Εκείνη, που δύσκολα ακόμα αναρρώνει και κρύβει μέσα της πολύ πόνο και παράπονο.

Σαν φίλη σου διαδικτυακή κατ' αρχήν, ήθελα να μην μπαίνω σε χωράφια που δεν με αφορούσαν και γι' αυτό δεν εισχώρησα αρρώτηγα στη προσωπική σου ζωή, αλλά και στις όποιες διαμάχες σου με άλλους από τον περίγυρο της εικονικής μας κοινότητας. Σε υποστήριζα όταν συνέπλεαν οι απόψεις μας, αλλά από κει και πέρα τη μάχη την έδινες μόνος σου και για σένα, μην το ξεχνάς. Νικητής ή ηττημένος έχει σημασία πια για σένα?

Τώρα η συντροφιά μας αυτή η γνωστή άγνωστη, φιλική επικοινωνία, θα γίνει σίγουρα φτωχότερη για μένα, φίλε Μαύρε Γάτε. Ναι με πειράζει βρε γαμώτο που ένας άνθρωπος σαν κι εσένα "την κάνει". Δε θα σου πω αντίο, όχι γιατί θέλω να σε κρατήσω εδώ, αλλά γιατί επιθυμώ να ανασυνταχθείς και να δώσεις ξανά το στίγμα σου εδώ ή όπου αλλού, όπως και όπου νομίζεις. Δύσκολο πράγμα οι αποχωρισμοί και συ το κάνεις δυσκολότερο μάτια μου!

Να σαι καλά θέλω μόνο, να περάσεις τις δυσκολίες που αντιμετωπίζεις με το κριαρίσιο κουράγιο και πείσμα που σε διακρίνει και να αφήνεις το πάτημα σου ως άλλος Μαύρος Γάτος μοναδικόςςςςς Σ:-{

Να προσέχεις τη καρδούλα σου αγαπητέ μου Μίλτο, μόνον αυτό...
Σου στέλνω ένα κόκκινο τριαντάφυλλο από τη Γλυκερία, να σε συντροφεύει στις μοναχικές περιπλανήσεις σου,εσένα κι όλους μας, Μ.

2 comments:

Μαύρος Γάτος said...

Δόνια μου, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ...

Σ:...

Marialena said...

Καλώς την! Άσε από χθες που το ανακοίνωσε στεναχωρήθηκα πολύ. Θα μου λείψει η παρουσία του εδώ, τι να λέμε! Μόνο να είναι καλά...