Monday, January 22, 2007

Νους: Φίλος ή εχθρός?

Ο νους σας είναι ο καλύτερος σας φίλος ή ο χειρότερος εχθρός σας

Λένε ότι ο νους μπορεί να είναι ο καλύτερος σας φίλος ή ο χειρότερος εχθρός σας.
Κάθε στιγμή έχουμε την ευκαιρία να διαλέγουμε την παρέα μας: σκέψεις που δίνουν οξυγόνο στο πνεύμα ή σκέψεις που φέρνουν πόνο.

Αν είμαι πιστός στον εαυτό μου, θα αγωνίζομαι συνεχώς να επιστρέφω στον εσωτερικό πυρήνα της θετικότητας μου.
Ξανά και ξανά, θα είμαι υπομονετικός και γεμάτος αγάπη, και όλο και περισσότερο ο νους μου θα κατοικεί σ αυτήν την θετική εσωτερική αλήθεια.
Όταν μπορώ να είμαι γεμάτος αγάπη και πιστός στον εαυτό μου, θα μπορώ μετά να βοηθάω τους άλλους με αυτόν τον άνευ όρων τρόπο.

7 comments:

Anonymous said...

Τον νου σου εσύ!!! ;-)

melomenos said...

μας ξελογιάζει ο νους!!!
καλή σου βδομάδα

Marialena said...

@ Κλέαρχος: Καλύτερα να λέμε "τη καρδιά και τα μάτια σου" καλύτερα, Κλέαρχε μου γιατί ο νους και να θες δεν χάνεται! Εκεί καρφωμένος στο κεφάλι μας είναι και δεν κουνιέται με τίποτα ο άτιμος!!!

@ Μελομένος: Είναι τρικλοποδιάρης ο πονηρός, όλο τεχνάσματα και δοκιμασίες μας βάζει. Καλησπέρα!

Yonah said...

Bow!!!
Με τον φίλτατο εγκέφαλο μου έχω κάνει κάτι συζητήσεις, άλλο πράμα... :-D

Μου λέει τις λύσεις στα διαγωνίσματα και μου λέει πάντα αυτό που πρέπει και όχι αυτό που θέλω να ακούσω...

Το μόνο μου παράπονο είναι οτι καμιά φορά με τσατίζει τόσο που θέλω να τον πνίξω :-P

Καλησπέρα κιόλας... Και μήν ξεχνάτε...
Keep Burning :-D

Marialena said...

Καλώς τον Χάρη! Α, όλα κι όλα, στα διαγωνίσματα να τον ακούς τον νου, μην παρεξηγηθούμε κιόλας! Εκεί καλά κάνεις, όμως όπου χτυπάει η καρδιά και αυτός σε μπλοκάρει, τράβα του τ' αυτί!

I keep on burning don't you worry!

Anonymous said...

Καραμελενια μου,ασε κιεσυ την καρδια να χτυπησει και τραβα τα αυτια του νου για να μπορει να μπλοκαρει,για να μην τραβηξω τα δικα σου αυτακια εγω.....

Anonymous said...

Μάλλον δεν συντονίζεται καλά η καρδιά με το μυαλό μου, γιατί αλλιώς δεν εξηγείται που τα αυτιά μου είναι ελαφρώς μυτερά στο τελείωμα. Λες να είναι εργονομικά για το τράβα-τράβα? Ο λόγος σου με χόρτασε και το φαί σου φάτο Παναγιώτα μου, θα χω υπόψη μου τη παραίνεσή σου πάντως!