Saturday, June 09, 2007

Wishing on a star...


image by wishingstarmovie.com

Beyonce - Wishing On A Star (ακούστε το από εδώ)

--------------------------------------------------------------------------------

Ooh
Ooooooh.
Star.
Star.
I'm wishing.
I'm wishing.
On a star.

Chorus:
I'm wishing on a star.
To follow where you are.
I'm wishing on a dream.
To follow what it mean.
And I'm wishing on the rainbows that I see.
I'm wishing on the people who really dream.
And I'm wishing on tomorrow rains never comes.
And I'm wishing on the other things we never done.

Verse:
I never thought I'd see the time when you would be.
So far away from home.
So far away from me.
Just think of all the moments that we spent.
I just can't let you go from me, we were meant.
I didn't mean to hurt you, but I know.
In the game of love, you reap what you sow.
( So-o-o-o-w)

Breakdown:
I feel it's time we should make up baby.
I feel it's time for us to get back together.
And make the best of things, oh baby.
When we're together.
Whether or never.
I feel it's time we should make up baby.
I feel it's time for us to get back together.
And make the best of things, oh baby.
When we're together.
(Let's get together, baby.
Whether or never.

Chorus 2:
I'm wishing on a star.
To follow where you are.
I'm wishing on a dream.
To follow what it means.
And I'm wishing on the rainbows that I see.
I'm wishing on the people who really dream.
Hoping all the days to come and days to go.
Hoping on the days of loving, loving you so.

Bridge:
Baby, forgive me.
Lets make up, I'm sorry.
Lets be together, breakup?
Never.
The love we have seems special so far
Til we get back from wishing on a star.


image by www.lifeofmimi.com


σ.σ. Πόσες φορές έχω κοιτάξει τον ουρανό τα βράδυα, κολλώντας τη ματιά μου σε μια μικρή στραφταλιστή κουκίδα στην άλλην άκρη του σύμπαντος, ένα από τα αμέτρητα αστέρια στον Γαλαξία? Πόσες φορές κατέβασα ξανά τα μάτια και χάθηκα μέσα στις σκέψεις μου, κλείνοντας τα παραθυρόφυλλα πίσω μου. Πόσες φορές ακόμα, ξάπλωσα στο κρεββάτι με σκέψεις και επιθυμίες ανομολόγητες και σε μένα την ίδια ακόμα, που προκαλούσαν ρίγη στο κορμί και μεγιστοποιούσαν την έλλειψη στη ψυχή...


Για όλες αυτές τις στιγμές που με τραγούδια σαν κι αυτό, θέλεις με όλες σου τις δυνάμεις να γινόταν πραγματικότητα οι επιθυμίες σου, η "ευχή σ' ένα αστέρι" είναι αφιερωμένη και που ξέρεις, κάπου σε ολάκερο τον Γαλαξία, οι ευχές μπορεί και να γίνονται πραγματικότητα!


Έρχεται καλοκαίρι ξανά, έχουμε να αντικρύσουμε τον έναστρο ουρανό για πολλές ακόμα νύχτες... γιατί αυτό που επιθυμώ να γεμίσει τη ζωή μου συνεχίζει να μου λείπει, αστεράκι μου!


Μαριαλένα, 8/6/2007

6 comments:

An-Lu said...

Καλημερούδια κοριτσάρα μου!

Marialena said...

Βρε καλώς την μου! Πολλές ηλιόλουστες καλημέρες να έχεις γοργονίτσα μου!

panagiota said...

Γεια σου ομορφοκοριτσο με τα ωραια τραγουδακια!!!!!
Καλο σ/κ να εχεις!!!!

Marialena said...

Γειά σου και σένα Παναγιώτα μου που σου αρέσουν τέτοια αγαπησιάρικα τραγούδια. Καλή ακρόαση και όρεξη να χουμε να ακούμε και άλλα τόσα που μιλούν για την αγάπη...

Φιλιά πολλά, καλό σ/κ και σε σένα~

adaeus said...

Ενα αστεράκι κάποιο βράδυ
θάρθει στον ύπνο σου σαν χάδι,
αυτό που ονειρεύεσαι να φέρει
να σε κρατάει για πάντα από το χέρι.
Καλημέρα κυριακάτικη :)

Marialena said...

Αχού... υπάρχει κάτι πιο όμορφο από τους άνδρες να εκφράζονται τρυφερά και με ευαισθησία?

Κυριακάτικες καλημέρες ηλιόλουστες και από μένα καλέ μου Adaeus! Τι γλυκιά ευχή, φιλιά πολλά!