Friday, March 24, 2006

Ευδαιμονία είναι...

Free Image Hosting at ImageShack.us
Ευδαιμονία είναι μια Παρασκευή απόγευμα σαν και σήμερα, που έχουν φύγει (σχεδόν) όλοι από το γραφείο λόγω ημιαργίας της 25ης Μαρτίου και γω έχω κάτσει και απολαμβάνω την ησυχία που επικρατεί και γράφω στη σελίδα μου μέσω της γρήγορης σύνδεσης του εργασιακού server...

Ευδαιμονία είναι η φατσούλα του απίστευτου αυτού σκυλάκου που έτσι μου ρχεται να του πιάσω τη μουσούδα και να τον γεμίσω χάδια (ενώ η σκυλίτσα μου η Άρτεμις φυσικά θα κάνει σκηνή ζηλοτυπίας καθότι είναι το χαϊδεμένο μας στην οικογένεια!)

Ευδαιμονία είναι να γεμίζει το μυαλό και η καρδιά με όμορφες εικόνες και τα άλλα τα ανούσια και τα επώδυνα να χάνουν τη σημασία τους χωρίς να το προσπαθείς...

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους, Μαριαλένα ;-}

6 comments:

ViSta said...

Kαλησπέρα, έχω και άλλη μία πρόταση στην ερώτηση τί είναι ευδαιμονία...
http://static.flickr.com/44/115957459_5e5be79ef4.jpg
Φιλάκια, με την μετακόμιση θα "αποκτήσουμε" και εμείς ένα σκύλο, ένα καφέ λαμπραντόρ 2 χρόνων :-)

Marina said...

Ευδαιμονία είναι να μπορείς επιτέλους να απολαμβάνεις τα λίγα λεπτά σιγής απο τον καθημερινό βόμβο του γραφείου..με προοπτική ένα ανέφελο σβκ. Καλά να περνάς

ΠΡΕΖΑ TV said...

Καλο Σαββατοκυριακο τσιφτησα και καλα να τα περασεις.2ημερο ειναι θα περασει.

ci said...

Πωπω και μένα μου'ρχεται να τού πιάσω τη μουσούδα, τι φατσούλα!

Καλό σ-κ να έχουμε Μαριαλένα μου, με όλα όσα αγαπάμε:)
(Και με πολλά κινούμενα σχέδια στην τιβί!!!:D)

Marialena said...

Καλημέρα από μια Αθήνα Σαββατιάτικη και αλλά με αργία (χμ, περίεργος συνδιασμός!)

Vista βλέπω ότι το σπιτικό σας σύντομα εκτός από τη φωνούλα του Οδυσσέα θα έχει και το γαύγισμα του σκυλάκου σας. Θα σας τρελλάνει η συντροφιά του, μικρούς και μεγάλους, με το καλό να ρθει!

Μαρινάκι μου επίσης, ηρεμία και τι στον κόσμο! Αχ...

Γειά σου TVΠρεζόνι με τα ωραία σου! Να ξεκουραστώ και να ηρεμήσω θέλω αν και δεν το βλέπω...

Νιφάδα έχει κάτι καλό σε καρτούνς? Μέχρι πέρσι έβλεπα τα Φιλαράκια και χαιρόταν η ψυχή μου με την παρέα τους, φέτος στο χαλαρό.

Unknown said...

Μαριαλένα
Συμφωνώ με όλες σου τις ευδαιμονίες
με ένα πράγματι πολύ γλύκο
και τρυφερό χαμόγελο.
Η ζωή είναι πολύ απλή και όμορφη
με τις ευδαιμονίες της.
Να περνάς καλά