Wednesday, March 15, 2006

A star is born!

photo by Webshots.com

Είναι αγοράκι, είναι μόλις 2 ημερών και είναι ο γιός της φίλης μου της Ελένης. Ο Ανδρέας βγήκε στη ζωή το απόγευμα της Δευτέρας 13/03/2006 όταν η μαμά του πήγε να κάνει υπέρηχο όντας στον ένατο μήνα της κύησης και εκείνος αποφάσισε πως δεν ήθελε άλλο να ζει στη κοιλιά της. Είκοσι λεπτά μετά νάτος ο γιόκας, 51 πόντους ψηλός και 3.200 gr βάρος, να διεκδικεί το δικαίωμά του στη ζωή!

Η μαμά του είναι καλά όπως και ο μπέμπης. Με πήρε χθες το απόγευμα τηλέφωνο στη δουλειά. "Γειά σας" μου λέει χωρίς να καταλάβω ποιός είναι. "Γειά σας" λέω και γω περιμένοντας τη συνέχεια. "Να μας ζήσει" μου λέει και τότε καταλαβαίνω ότι είναι η Ελένη στο τηλέφωνο. Πώπω χαρές μάτια μου, γέννησε επιτέλους και πήγαν όλα καλά!

Με την Ελένη γνωριζόμαστε από την παλιά μου δουλειά στο Ίδρυμα του Διαβήτη. Εγώ ήμουν υπεύθυνη στο γραφείο και εκείνη γραμματέας και δεξί χέρι του Προέδρου. Ψηλή σαν τη Μπακογιάννη, μελαχροινή, με δύο πτυχία πανεπιστημίου και με την ανατροφή του κοριτσιού από σπίτι, όπως την θεωρούσαν κάποτε στην επαρχία απ' όπου κατάγονται οι γονείς της. Βρεθήκαμε να συνεργαζόμαστε και σύντομα ξεκινήσαμε να κάνουμε και παρέα έξω, οι δύο μπακούρες. Έχουμε πει τα σώψυχα της αρκούδας κατά καιρούς, αναλύοντας ώρες ατελείωτες γιατί δεν βρίσκουμε τον άντρα που θέλουμε (τρομάρα μας!)

Το Ράδιο στην Λεωφ. Αλεξάνδρας και αργότερα το GR Club στη Φιλοθέη ήταν από τα στέκια που συχνάζαμε, χορεύοντας και ενίοτε φλερτάροντας στα τέλη της δεκαετίας του 90. Ένα καλοκαίρι πήγαμε και μαζί διακοπές στην Κέρκυρα, το 2001. Μετά το 2003 εκείνη γνώρισε τον Κώστα. Με τα πάνω και τα κάτω τους στη σχέση έμειναν μαζί και το καλοκαίρι του 2005 παντρεύτηκαν. Αμέσως μετά έμεινε έγκυος και τώρα ήρθε το μωρό.
Μένει πια σε μαιζονέτα στα νότια προάστια και είναι πλέον σύζυγος, μητέρα, νοικοκυρά, εργαζόμενη.

Καλορίζικο το μωρό σας Ελένη μου και Κώστα! Να το μεγαλώσετε να γίνει ένας ισορροπημένος άνθρωπος, με ευφυία, με συναίσθημα, με αξίες, με οράματα. Καλοσώρισες Ανδρέα σ' αυτόν τον κόσμο, ελπίζω να αξίζει κάθε λεπτό της ζωής που σου ανήκει!

9 comments:

Xνούδι said...

Kαλώς ήρθες Αντρέα. Είθε τα μονοπάτια σου να είναι φωτεινά.

Γεμάτα χαμόγελα σαν αυτά που σε λίγο καιρό θα δώσεις απλόχερα και θα σκορπίσεις ρίγη συγκίνησης στους γονείς σου.

Γεμάτα όμορφα λόγια σαν αυτά που σε λίγο καιρό θα πει το στοματάκι σου.

Γεμάτα αγάπη, σαν αυτή που θα πάρει και θα δώσει η μικρούλα καρδιά σου.

Καλησπέρα Μαριαλένα :-)

Marialena said...

Καλησπέρα Xνουδάτη μου! Το χαμόγελο του παιδιού σου αξίζει όσο ένας αμύθητος θησαυρός! Θα μεταβιβάσω τις ευχές σου στον νεαρό κύριο σήμερα τ' απόγευμα! Μ. ;-}

ΠΡΕΖΑ TV said...

Kαλως ηρθε!Κατι μου λεει οτι θα σας αλλαξει τη ζωη!!!

Marialena said...

Να σαι καλά Νικ. Των γονιών του σίγουρα, εμένα μου βγάζει κομμάτι από την αγάπη που έχω στα παιδιά! Μ.

Unknown said...

Καλημέρα, είναι λίγο μετά
τα μεσάνυχτα, ξεκίνησε μιά καινούργια μέρα που μαζί της
έφερε στον κόσμο μια καινούργια
Ζωή την ομορφιά της Ζωής
Μια μέρα μοναδική ξεχωριστή
Πάντα θα θυμάμαι την ημέρα
που ήρθε στον κόσμο η κόρη μου
και ας ήμουν εκείνη την στιγμή
στο Αμβούργο στη Γερμανία.
Καλώς όρισες στην ΖΩΉ.....
Μαριαλένα σε όλους βγάζει κομμάτι
για την αγάπη για τα παιδιά.
Καλή σου μέρα !Δ

Μαύρος Γάτος said...

Να σας ζήσει βρε ο παλήκαρος!

Μαριαλενίτα σε κόβω για νουνά;;;;;;

Άντε βρε να φάμε και κανένα παστάκι!!!!!

Πρόσεχε πα΄ντως, εγώ συγκινήθηκα δυό τρείς φορές και το πρότεινα, και μετάσ έτρεχα! Τρεις φορές νουνός σε δύο χρόνια!

Πλάκα κάνω με την ψυχή μου το πρότεινα και το καταφχαριστήθηκα.

Καλό βράδυ ψυχή!

Σ;))))))))))))))))))))))))))))))

lemon said...

Φτού, φτού, ένας κούκλος είναι, να σας ζήσει, μακάρι να γελάει πάντα στη ζωή του, και να την απολαμβάνει, όπως τον βλέπουμε εδώ!

άρχοντας Κώστας said...

Να ευχηθώ και στα δικά σου;
:)

hardrain said...

Αντρέα, Αντρέα, ελπίζω να το σκέφτηκες καλά ε;

Χμ...σίγουρος είμαι, πριν πάρεις την αποφαση, το φιλοσόφησες.

Σε ζηλεύω μικρούλη.2006 ε; Δηλαδή, στα μισά του αιώνα, ούτε 50 δε θα είσαι ακόμα...Πω-πωωωω θαύματα που θα δουν οι ματάρες σου....Το Φεγγάρι τότε, θα είναι Πατήσια Αμπελόκηποι και ο Αρης, κάτι λιγουλάκι πιο πέρα...Σύνταγμα...Ρέθυμνο ας πούμε...

Πάντως, είσαι ξύπνιος τύπος, σε παραδέχομαι. Διάλεξες, απίθανη εποχη, εποχή που όλα αλλάζουν και θα συνεχίσουν να αλλάζουν ραγδαία. Ε! ρε τι θαύματα θα ζήσεις!

Σε γλυκοφιλώ και να προσέχεις τους γονείς σου. (για αυτό δεν ήρθες άλλωστε;)