Friday, March 16, 2007

Επτά ταινίες που λάτρεψα!

Μετά από πρόσκληση των φίλων ιστολόγων Domingo, Alexandra και Απ' Αλλού, σήμερα το πρωί επιτέλους με το μυαλό μου ξεκούραστο, κατέγραψα τις ταινίες που για μένα ήταν πολύ σημαντικές, η κάθε μια για τους δικούς της λόγους.

Το Top 7 μου λοιπόν, αποτελείται από τις εξής ταινίες:

ET - The extra terrestrial (1982) Steven Spielberg


Image Hosted by ImageShack.us Θυμάμαι πως την είδα όταν πρωτοβγήκε στις αίθουσες και ήμουν παιδί κι εγώ τότε. Μένουν στη μνήμη μου χαραγμένα το να απλώνει ο εξωγήινος το δακτυλάκι του το φωτισμένο και να λέει "ET phone home..." και να δείχνει το υπερπέραν και εγώ να ξεσπάω σε λυγμούς όταν αρρωσταίνει και πάει να πεθάνει, αλλά και εκεί που το αγοράκι τον παίρνει με το ποδήλατο και εκείνος απογειώνεται για να βρει τους δικούς του πια.

Μαθήματα Πιάνου (1993) Jane Campion


Image Hosted by ImageShack.us Τι ταινία και αυτή! Από τη πρώτη σκηνή που η Holy Hunter αρχίζει και μιλάει με τη σκωτσέζικη προφορά και λέει πως αυτή η φωνή είναι του μυαλού της, γιατί εκείνη είναι μουγκή, μου έκανε το κλικ! Υπέροχη μουσική με βάση το πιάνο από τον Michael Nyman, μα συγκλονιστική η σκηνή που ο απατημένος σύζυγος Sam Neil κόβει το δάκτυλο της συζύγου του, όταν ανακαλύπτει ότι έχει συνάψει δεσμό με τον ημιάγριο (και λίαν σεξουαλικό) Harvey Keitel. Oh my God!!!

Τσάι στη Σαχάρα (1990) Bernardo Bertolucci


Image Hosted by ImageShack.us Άλλη ταινία και η συγκεκριμένη. Με τράβηξαν οι πρωταγωνιστές της Debra Winger και John Malkovich που του έχω μια αδυναμία μετά τις Επικίνδυνες Σχέσεις. Η σκηνοθεσία του Bertolluci αφαιρετική, μα εκεί που η πρωταγωνίστρια αφήνει πίσω της έναν συμβατικό γάμο και φεύγει στην έρημο με τους νομάδες για να ζήσει τον έρωτά της, είναι κορυφαίο, για μένα!

Το Πράσινο Μίλι (1999) Steven Spielberg


Free Image Hosting at www.ImageShack.us Περιττό να πω πως, όσο εξελισσόταν η πλοκή της ταινίας, τόσο πιο συγκλονισμένη ήμουν με την ιστορία του καλοκάγαθου γίγαντα John που κατηγορήθηκε άδικα για ένα έγκλημα που δεν είχε κάνει, εξαιτίας της θεραπευτικής ενέργειας που είχε! Ο Tom Hanks άψογος στο ρόλο του, αλλά και ο αφροαμερικανός ηθοποιός που υποδύοταν τον γίγαντα απλά αφοπλιστικός. Έπαθα τέτοιο σοκ όσο προχωρούσε η απόφαση να εκτελεστεί στην ηλεκτρική καρέκλα ο ήρωας, που μετά θυμάμαι δεν μπορούσα να αρθρώσω λέξη!

Αναζητώντας τον Νέμο (2004) Dreamworks


Free Image Hosting at www.ImageShack.us Είμαι φαν των κινουμένων σχεδίων από παιδί και έχω δει από πολύ μικρή τις ταινίες της Disney με ήρωες κινούμενα σχέδια. Αυτή εδώ όμως η ταινία της εταιρείας του George Lucas, είναι λατρεμένη μου, γιατί για πρώτη φορά είδα καρτούνς με υπόθεση που αφορούσε τους μεγάλους. Οι χαρακτήρες έπασχαν από νευρώσεις όπως κι εμείς οι άνθρωποι!!! Απίθανη η ψαρίνα Ντόρις που έπασχε από αμνησία στη προσωρινή της μνήμη, ο καρχαρίας Χάρχας που μάθαινε να μην τρώει ψάρια γιατί είναι φίλοι του, ο μικρός Νέμο που πάλευε να ξεφύγει από το ενυδρείο που τον είχαν βάλει όσο εξελισσόταν η ομηρία του στο Σίδνευ. Θα μπορούσα να πω "Hakuna Matata", ή αλλιώς "έτσι είναι η ζωή", αλλά αυτό είναι από τον Βασιλιά των Λιονταριών και δεν κολλάει εδώ!

Τίγρης και Δράκος (2000) Ang Lee


Free Image Hosting at www.ImageShack.us Τι να πρωτοπώ για αυτό το αριστούργημα του κινεζικού κινηματογράφου! Τι εφέ με πολεμικές χορογραφίες στον αέρα, οι πρωταγωνιστές ο ένας καλύτερος από τον άλλον, μια δυνατή ερωτική ιστορία να εκτυλίσσεται στα βουνά της Μογγολίας, ο δάσκαλος Li Mu Bai, να με καθηλώνει με το ρόλο του όπως και η ηθοποιός Ζαν Ζιγί, τα είχε όλα όσα με εκφράζουν σαν άνθρωπο, αυτή η ταινία. Δεν μπορούσα να φανταστώ πόσο θα με επηρέαζε!

Matrix 2 Reloaded (2003) Larry & Andy Wachowski


Free Image Hosting at www.ImageShack.us Το δεύτερο μέρος της τριλογίας είναι για μένα το πιο αντιπροσωπευτικό, γιατί εκτός από το μελλοντολογικό του χαρακτήρα, αυτό που με κάνει να την έχω στις αγαπημένες μου, είναι η ερωτική ιστορία μεταξύ των δύο πρωταγωνιστών και πως αυτοί οι δύο άνθρωποι σε μια κοινωνία που η επαφή θεωρείται απαγορευμένη, βρήκαν τον τρόπο και μοιράζονταν στιγμές γεμάτες έρωτα και ανθρώπινη διάσταση, σε ένα περιβάλλον ξένο και εχθρικό. Οι χορογραφημένες σκηνές μονομαχιών άπαιχτες, η πρωταγωνίστρια ως ηρωϊδα ταινιών δράσης με εξέφραζε, ειδικά αφού ηράσθη και τον Keanu Reeves! Αχ, βαχ φέρτε μου ένα σπαθί!



Κι εγώ με τη σειρά μου προσκαλώ τους:


Πρέζα TV

Giotavita

Citronella

Adaeus

Orlando

να θυμηθούν και να καταγράψουν και τις δικές τους αγαπημένες ταινίες στις σελίδες τους!

Καλή συνέχεια, Μαριαλένα

11 comments:

ci said...

Μερσί, κατέβασα ήδη μια 7άδα αλλά μόλις βρω χρόνο θα ετοιμάσω και την επόμενη. Ο Nemo φοβερός:)
Φιλιά, καλό σ-κ!

Ανήρ Πάφιος said...

Το Green Mile, πράγματι ήταν συγκλονιστικά φοβερή ταινία.

panagiota said...

Ευχαριστω για την προσκληση και λιαν συντομως θα δειτε την 7αδα.
ολες οι ταινειες που εβαλες ανηκουν στις αγα;πημενες μου εκτος απο τον Νεμο που δεν το εχω δει!!!
Το σπαθι ομως φιλτατη γιατι το θελετε?ποιος παει για σφαξιμο???

Marialena said...

@ Citronella: Don't worry-be happy! Για σένα θα υπάρχουν σίγουρα και άλλες αγαπημένες ταινίες που θα ήθελες να μιλήσεις γι' αυτές, είμαι σίγουρη!

@ GrX: Καλοσώρισες! Συμφωνώ και επαυξάνω με το σχόλιό σου!

@ Παναγιώτα: Αναμένουμε να δούμε δημοσιευμένες και τις δικές σου προτιμήσεις στη σελίδα σου σύντομα!
Το σπαθί δεν το θέλω για να σφάξω κάποιον (ή μήπως θα πρεπε? χμ...), αλλά γιατί παραπέμπει στις εξαίσια χορογραφημένες σκηνές σύγκρουσης στο Matrix, γι' αυτό και το λέω!

Anonymous said...

my 2nd best 7da!

great minds marialena!

xoxo

Marialena said...

@ Alexandra: Oh, really dear? Isn't it great or what? xo,xo,xo

I'm glad that you liked it anyway!

adaeus said...

Μ'αρέσουν οι ταινίες σου. Σου αφιέρωσα τις δικές μου. Ευχαριστώ για την πρόσκληση :-)

orlando is back said...

Ευχαριστώ για την πρόσκληση φατσόνι, θ ανταποκριθώ άμεσα!

Marialena said...

@ Adaeus: Είστε και γρήγορος όπως βλέπω. Σ'ευχαριστώ, θα περάσω να δώ και τις δικές σου επιλογές!

@ Orlando: My pleasure my dear! Φατσόνι... καιρό είχα να το ακούσω αυτό από σένα. Nice, nice!!! Thanx!

melomenos said...

Μόλις ειδα τις προσκλήσεις σου
τις είχε βάλει στα spam δεν ήξερα πως να τις επαναφέρω λόγο λίγο αγγλικών!
σ'ευχαριστώ αν και έχω συμμετέχει θα το κάνω πάλι για χάρη σου!
δώσε μου λίγο χρόνο μόνο γιατί πνίγομαι στην δουλειά αυτές τις μέρες
καλό ξημέρωμα

Marialena said...

Καλημέρα Μελομένε μου! Φτιάξε σε παρακαλώ τις ρυθμίσεις στα σχόλια της σελίδας σου, γιατί έχω πρόβλημα να σου αφήσω και έτσι το αποφεύγω αν και το θέλω πολλές φορές όταν σε διαβάζω.

Πάρε το χρόνο σου για την πρόσκληση και ετοίμασέ τη όταν θα βρεις λίγο χρόνο και διάθεση. Πες μου όμως να ξέρω και εγώ τι έγινε!

Καλή συνέχεια, μη μου στεναχωριέσαι για τέτοια. Φιλιά, Μ.