Wednesday, April 27, 2005

Γιατρέ μου έχω τάσεις φυγής τη Μ. Τετάρτη! Πειράζει?

Λοιπόν γιατρέ μου, τ' αποφάσισα! Κλείνω τον υπολογιστή στο γραφείο, λέω αντίο στη ρουτίνα της εργασιακής καθημερινότητας και ΦΕΥΓΩ για αλλού... Είναι κι αυτή η διαβολεμένη η άνοιξη που με ξεμιαλίζει γιατρέ μου, μην επιμένετε, δεν μένω λεπτό εντός των τειχών... ΦΕΥΓΩ για διακοπές!!! Πού? Μα θέλει και ρώτημα? Καστοριά λέει το πρόγραμμα με επίσκεψη στη Φλώρινα και Πρέσπες. Πώς? Οδικώς με τ' αμαξάκι μου και με καλή παρέα 2 ακόμη φίλες. Πότε? Απ' αύριο το πρωί με τα cd παρέα, καλή διάθεση και δρόμο παίρνω, δρόμο αφήνω να φτάσουμε στα σύνορα. Το μόνο που βαριέμαι είναι οι ετοιμασίες, τα μικροπράγματα που δεν θέλω (γυναίκα γαρ) ν' αφήσω πίσω, μήπως μου λείψουν! Ναι καλά, το less is more φαίνεται, πως δεν είναι τρόπος ζωής μου! Ευτυχώς το αμάξι έχει ευρύχωρο χώρο αποσκευών, αλλά και το πολύ τζιρτζιμίλι βλάπτει!!! Ξέρετε γιατρέ μου τι θα θελα να χω μαζί μου (τώρα που είμαι στην απέξω τα λέω η άτιμη). My sweetheart, γιατρέ μου αλλά καλύτερα να μην το θίξουμε το ζήτημα πασχαλιάτικα και βρεθεί κανένας σουβλισμένος σαν τον ένδοξο τον Θανασάκη το Διάκο!!!

Θα σας τα πω αναλυτικά όταν γυρίσω με το καλό και μέχρι τότε σκοπεύω να ρουφήξω κάθε εικόνα και κάθε αίσθηση που θα μου κάνει εντύπωση. Δε πιστεύω να μουντρουχλιάσετε γιατρούλη μου, χρονιάρες μέρες, ε? Καλά να πάμε, καλά να περάσουμε και καλά να γυρίσουμε όλοι μας! ΚΑΛΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΣΧΑ, See you all soon, M.

No comments: