Monday, May 07, 2007

Πάρτυ animal!

Σάββατο βράδυ, η κίνηση στη Παραλιακή ήταν αυξημένη. Μου πήρε περίπου μια ώρα για να φτάσω οδηγώντας στη Πλατεία Εσπερίδων στη Γλυφάδα και όχι τίποτα άλλο, τα ραντεβού με φίλους ιστολόγους που θα βρισκόμασταν εκεί, είχαν μετατεθεί αρκετή ώρα μετά τη συμφωνημένη!(η γνωστή επωδός... έρχομαι!!!)

Φτάνω στο Mercedes, ανεβαίνω τις σκάλες και βρίσκομαι στον σχετικά σκοτεινό χώρο. Με υποδέχεται ο Μάριος Ροζάκος της ΕΤαζέρας Σκέψεων, βλέπω και τον Νανάκο να με περιμένει (που είσαι???) και συναντάμε πρώτα απ' όλα στην υποδοχή τον Παράφωνο επί της διοργάνωσης του πάρτυ! Μετά τους χαιρετισμούς και εναγκαλισμούς, προχωράμε.

Μπαίνουμε μέσα, το μπαρ στην αρχή και στο βάθος σκότος!!! Βρίσκουμε τον έτερο συνοδό της βραδυάς N.Ago και από κει καθόμαστε στο κεντρικό διάζωμα και αρχίζουμε να συναναστρεφόμαστε και τους υπολοίπους. Ο Μάριος μου συστήνει τον Ζούρι που επειδή τον πειράζω για ρουσφέτι, μάλλον δεν καταλαβαίνει ποιά είμαι και με παραπέμπει στον ιδιαίτερό του (!!!) Μου συστήνουν στη συνέχεια τον Ammos, που είναι και δεινός χορευτής συν τις άλλοις και αρχίζουμε να λινκιζόμαστε στους ρυθμούς της μουσικής.

Εν τω μεταξύ βλέπω το Χνούδι, τον Greek Gay Lolita και τον Northaura και μετά την Isis Unveiled με την παρέα της. Στον κύκλο του χορού έρχεται και η Tarantula, η Pasta, η Bebelac και η Μικρή Μαρίκα, μαζί με την Ρενάτα (Αναγεννημένη) και δυναμικά συνεχίζουμε τον χορό.

Ο χώρος του Mercedes χωρίζεται σε δύο μέρη το νταβαντούρικο και τον πιο ήσυχο με τους καναπέδες και την μουσική σε πιο χαμηλή ένταση. Σε αυτόν τον χώρο, βρίσκω σε ένα διάλειμμα από τον χορό (λύσσαξα, αλλά το ευχαριστήθηκα!) τους εξής ιστολόγους:

Αλκιμήδη, Βασιλική (εκ Θεσσαλονίκης!), Γιώργος Life Lover, Ροδιά και Padrazo, με τους οποίους τα λέμε και με ορισμένους από αυτούς ξαναβρισκόμαστε μετά από καιρό. Ξαναγυρνώ στην αίθουσα του χορού, να και η Crucilla, ο N.Ago και ο Μάριος είναι εκεί με τον Ammos και τις λοιπές χάρητες, με το ποτό στο χέρι να συζητάνε, τι άλλο? Τα μπλογκονέα!

Ερχεται και η Μαριώ (Άλλο ένα) λίγο αργότερα, την περιμένω την είσοδο, αλλά μετά από λίγο που χαιρετιόμαστε την χάνω στο σκοτάδι(!) και δεν την ξαναβλέπω για το υπόλοιπο της βραδυάς. Ο Νανάκος αποχωρεί παρέα με τον Νετ Κέρβερο λίγο μετά και λέμε πως θα τα ξαναπούμε καθώς χαιρετιόμαστε. Το κλίμα στην αίθουσα είναι λίγο περίεργο, όσον αφορά τον συχνωτισμό των ανθρώπων που βρίσκονται εκεί. Μάλλον λόγω αμηνανίας, θα έλεγα πως υπάρχουν αρκετές μικρότερες παρέες με γνωστούς ή και κάποιοι άνθρωποι μόνοι τους στο χώρο. Καταφεύγω στο γνωστό "εσύ πουλάκι μου ποιός είσαι?" που το είπα ουκ ολίγες φορές προσπαθώντας να αναγνωρίσω φάτσες ή πλησιάζοντας κάποιον να συστηθώ.

Ο Τιτάνας (Pestaola), βγάζει φωτογραφίες, βγάζουμε και μαζί μια και μετά ο Μάριος βγάζει και εκείνος την παρέα μας κάποιες ακόμα. Η ώρα προχωρά γοργά χωρίς να το καταλάβουμε και εκεί που έχουμε πια αφιερωθεί στη συζήτηση για τα του οίκου μας, η μουσική του Mercedes, σημαίνει την αποχώρηση.

Έχω να δώσω τα συγχαρητήριά μου στον Παράφωνο κατ' αρχήν, για όλο το βάρος της διοργάνωσης που ανέλαβε για να μπορέσουμε όλοι οι υπόλοιποι να περάσουμε καλά. Κατά δεύτερον, έχω να προτείνω την επόμενη φορά που θα γίνει μια τέτοια μαζική συγκέντρωση, να έχουμε σε αυτοκόλλητα τα username μας για ευκολότερη αναγνώριση και συναναστροφή και να πηγαίναμε σε ένα μέρος όπως το Vinylio, η γνωστή ντισκοτέκ στην Γλυφάδα, όπου η επιστροφή στο σχολείο και ο χορός όλων μαζί συνηθίζεται λόγω κλίματος και διαμόρφωσης της αίθουσας!

Χάρηκα πολύ για όσους γνώρισα για πρώτη φορά δια ζώσης και όσους ξαναείδα και ήταν αμοιβαία η εκτίμηση. Ευχαριστώ πολύ και τους δύο συνοδούς μου N.Ago και Μάριο Ροζάκο, που υπήρξαν ιδανικοί καβαλλιέροι σε αυτήν την εκδήλωση! Και του χρόνου!


"Το τρελλό κριάρι σε δράση...", photo by Marios Rozakos, (c) 2007

Υ.Γ. Όσοι από τους παρευρισκομένους θυμάστε ότι μιλήσαμε, αλλά δεν σας θυμάμαι, please, πείτε το για να μην ξεχνιώμαστε! Thank you!!! ;-P

Μαριαλένα, 7/5/2007

17 comments:

Debby said...

Δεν φαντάζεσαι πόσο ζήλεψα όλους εσάς που μπορέσατε να πάτε!

Η ιδέα σου με το αυτοκόλλητο είναι νομίζω πολύ καλή!!
Την επόμενη φορά! Ελπίζω να είμαι και εγώ εκεί!

zouri1 said...

μα για αυτον τον λογο ειχα τον γραμματεα μαζι μου,για να καταγραφει τι ρουσγετι ηθελε ο καθενας.Ξερεις ποσα μου ζητησαν ?

adaeus said...

Μάλλον έχασα... Πάντα τέτοια.

Agobooks said...

Ήσουν, χωρίς άλλο, η ιδανική ντάμα!
Να τα λέμε ξανά.
Και έξω από το party, μέρα και με φως.
Κερνάω καφέ εσένα και τον…Νουρέγιεφ(Μάριο Ροζάκο)

panagiota said...

Τα'μαθα,τα'μαθα...δεν εβαλες κ..ο κατω χορευταρου μου.
Χαιρομαι που περασατε τοσο ομορφα,κριμα που δεν μπορεσα να ερθω(ας οψεται η κυρα-Σοφια) και επειδη ειμαι λιγο κουτσομπολα θα σας πω πως κατι πηρε τ'αυτι μου......
Ο αγαπητος μας Παραφωνος σκεφτεται να κανει και στην Θεσ/νικη παρτυ!!!!!
Τωρα που πηρε φορα ποιος τον πιανει!!!!

αμμος said...

Ευχαριστώ πολύ για το κομπλιμάν, αλλά και οι δικές σου χορευτικές ικανότητες δεν πάνε πίσω. Καλή βδομάδα!

Anonymous said...

Πολύ θα το ήθελα να είμαι,
να σε γνωρίσω κι από κοντά
τρελλοκριαρίνα μου...ας όψεται η έλλειψη χρόνου και η μεγάλη απόσταση...
Αν γίνει κι ανηφορίσει Θεσ/νικη το
πάρτυ, κάτι θα γίνει...
Το χαμόγελό σου κι οι ματάρες σου,
όλα τα λεφτά... Κουκλί μου είσαι:))
Όλη η ψυχούλα σου στο βλέμμα σου...
Φιλάκια πολλά,πολλά...

Βασιλική Παπαδημητρίου said...

αυτα τα γελαστα ματια σου, να μου τα προσεχεις! καλα;;;;

φιλια!
:)

Πυθαγόρας Σάμιος said...

Τώρα τι να πούμε?
Ζήλεψα που δεν ήμουν εκεί.
Δεν θα ευχηθώ "και του χρόνου", γιατί είναι μακριά.
Να περνάς πάντα καλά :)

(no other comments, προς το παρόν)

ci said...

Wow!! Ένα τρελλοκόριτσο που λάμπει σαν το χαμόγελο του:))
Ε ναι κι εγώ ζήλεψα τώρα που τα διάβασα, αλλά πού θα πάει θα βρεθουμε!
Φιλιά!

An-Lu said...

Πάντα τέτοια βρε! Κι ας μην ήρθα!

Μάριος Ροζάκος said...

O N.Ago τα είπε όλα λίγες γραμμές πιο πάνω. Οι τρεις καμπαλέρος (N.Ago, Ammos κι εγώ) ευχαριστούμε για τη χαρά και την τιμή που μας κάνατε δεχόμενη να σας συνοδεύσουμε :-)

Με το καλό στο επόμενο (ναι, ναι, στη Θεσσαλονίκη, παιδιά!!!) και, μέχρι τότε, για να μη χανόμαστε, ο Νίκος έδειξε τον δρόμο. Πρόσκληση δεκτή ;-)

Υ.Γ. Ευχαριστώ για το copyright της φωτογραφίας, αλλά δεν χρειαζόταν. Ανήκει στους θαυμαστές των ματιών.

Marialena said...

@ Debby: Μακάρι να μας δωθεί η ευκαιρία να γνωριστούμε από κοντά, ξέρω δεν είναι εύκολο, αλλά μπορεί κάποτε να προκύψει και αυτό!

@ Zouri: μια μεταθεσούλα θέλω υπουργέ μου στη Ζουαζιλάνδη, να πάω να μην με ξέρει κανείς και να μην απαντάω σε ΚΑΝΕΝΑ τηλέφωνο επενδυτών, γίνεται? Απλά πράγματα!

@ Adaeus: Επειδή τα "πάντα ρει", να μαστε καλά να χουμε την υγειά μας, πρώτα απ' όλα φίλε μου! Μετά όλα τ' άλλα...

@ N.Ago: Θα χαρώ και εγώ να τα ξαναπούμε με φως ημέρας και διάθεση για κουβεντούλα. Κοίτα μόνο μήπως ο Νουρέγιεφ έχει καμμιά παράσταση στη Σκάλα του Μιλάνου και δεν προλαβαίνει να βρεθούμε!!! Να φέρω και τα μάτια περί ου ο λόγος μαζί ή να τα αφήσω σπίτι?

@ Παναγιώτα: Επειδή φιλενάς υπήρχε απο μέρους μου καλή διάθεση αρχικά και καλή παρέα στη συνέχεια, πέρασα μια χαρούλα. Και χόρεψα (τη μισή πίστα δικιά μου ήθελα η τρελλή) και μίλησα και γέλασα και χάρηκα που είδα καινούργιους και παλιούς γνώριμους! Άμα δεν μ' άρεσε καλύτερα να πήγαινα σπίτι μου και όχι να κάθομαι να κλαίω τον πεθαμένο σε κηδεία, όπως έκαναν μερικοί εκτός τόπου και χρόνου! Έλεος...

Πάντως ένα πάρτυ στην όμορφη Θεσσαλονίκη νομίζω πως επιβάλεται, για να σας έλθουμε ορδές Αθηνοκεντρικών μπλόγκερς να σας κουνήσουμε λιγάκι και σας παιδιά!!!

@ Άμμος: χάρηκα πολύ για την γνωριμία αγαπητέ μου και για τον χορό και για όλα! Καλή διάθεση πάνω απ' όλα!

@ Αναστασία: τώρα περιμένεις ν' απαντήσω σε όλα αυτά τα πανέμορφα που μου λες και δεν ξέρω αν τ' αξίζω κιόλας από μέρους σου, καλή μου? Μια αγκαλίτσα μαζί με φιλάκι στα χρωστάω σίγουρα (και πολλές άλλες), αν δώσει ο Θεός και συναντηθούμε κάποιοα στιγμή! Μακάρι, γιατί το θέλω κι εγώ πολύ!

@ Βασιλική: Αυτή κι αν ήταν έκπληξη! Πόσο χάρηκα που σε γνώρισα πρέπει να το κατάλαβες! Εντάξει, θα τα προσέχω αφού μου το ζητάς εσύ... Φιλάκια!!!

@ Citronella: Να μαστε καλά καλό μου λουλουδάκι και μόνον τα βουνά δεν σμίγουν, που θα μας πάει? Φιλιά

@ Domingo: Πρώτα απ' όλα να ευχόμαστε να είμαστε καλά από υγεία και ψυχολογικά κυρίως και όλα τα υπόλοιπα τα βρίσκουμε στη πορεία. Αυτό το no other comments, ξέρω που πάει, αλλά τι να κάνω η γυναίκα, θα περιμένω ως την επόμενη έκλειψη που λέει και μια ψυχή! Να σαι καλά, σε φιλώ!

@ Αν-Λου: Ευχαριστώ για τις ευχές και ανταποδίδω και επειδή μου γλύτωσες τη τρελλοκριαρίσια συναναστροφή στο πάρτυ, επιφυλάσσομαι για τετ-α-τετ some other time soon! φιλιά πολλά...

@ Μ.Ρ.: Last but not least, ας ανακεφαλαιώσουμε πριν μαλλιάσει η γλώσσα μας επί του προκειμένου:

1. Καφεδάκι παρέα με τον Νίκο και τον Νουρέγιεφ, αναμένω να κανονιστεί βάσει διαθεσιμότητας του χορευτού όπως καταλαβαίνετε...

2. Πάρτυ στην Θεσσαλονίκη, συμφωνώ και επαυξάνω, ειδικά τώρα που ανοίγει ο καιρός και βγάζει η γη χορτάρι... (ποιητικός οίστρος!) Μακάρι να υπάρξει ανάλογη διάθεση και από τους ενδιαφερόμενους ιστολόγους στη Βόρεια Ελλάδα για κάτι ανάλογο, αλλά προτείνω να αφήσουμε τον Παράφωνο να ξεκουραστεί μετά από τόση προσπάθεια που κατέβαλε για το πρόσφατο δικό μας πάρτυ, εσύ τι λες?

3. Το σωστό να λέγεται, να μην αποδώσω το κλόπυράιτ της φωτό στον φωτογράφο? Δεν γίνεται, Γιάννης κερνάει και Γιάννης πίνει, αλίμονο!

Anonymous said...

na xaro ego omorfies!!ftou sou mhn se matiaso matares mou omorfes..panta tetoia dolcina mou..


polla gluka filia apo thn kerkyra

p.s oraia h protash gia vinylio..xereis esy..:O))

Marialena said...

Είσαι και συ μια φατσόνα, απίστευτη!!! Τι κάνεις καρδούλα μου, πως πάνε τα Ιταλικά σου?

Εντάξει, στο Βινύλιο όπως θυμάσαι, (χμ...) έχουμε αφήσει κάποια κοκκαλάκια χορεύοντας, χαρ,χαρ,χαρ!

Έχεις τα φιλιά και την αγάπη μου! Μ.

Μάριος Ροζάκος said...

Για τα τρία θέματα που έθιξες λίγο παραπάνω, έχουμε και λέμε:
1. Το διευθετήσαμε στο ταπεινό μου ιστολόγιο -θα κανονιστεί σύντομα.
2. Οι υποστηρικτές για τη Θεσσαλονίκη βλέπω -προς μεγάλη μου χαρά- ότι είναι πολλοί και έχω ήδη διαβάσει και ανάλογης διάθεσης μηνύματα από συν-ιστολόγους που εδρεύουν εκεί. Τι άλλο θέλουμε; Ο Παράφωνος συμφωνώ, πάντως, ότι δικαιούται ξεκούραση. Ή μήπως να κάνει αγρανάπαυση καλύτερα; ;-)
3. If you say so...

Tα μάτια σου στα μάτια!

Marialena said...

@ M.Ρ. Καλημέρα κατ' αρχήν και από το έτερον ταπεινόν ιστολόγιο που βρισκόμεθα!
1. ΟΚ, ΟΚ, αναμένω λοιπόν πρόσκληση-ενημέρωση από τους εκλεκτούς καβαλιέρους για το που και πότε, έτσι δεν είναι?
2. Για να δούμε τι θα δούμε...
3. My pleasure!

Τα μάτια νυστάζουν σήμερα, έχουν και μάθημα το βράδυ, ζζζζ! ;-D