Monday, May 14, 2007

Μοτο-εκδρομή στις Πλαταιές




Λίγο πριν τη Πρωτομαγιά, η παλιοπαρέα του Scooter Club Hellas, μαζεύτηκε την τελευταία Κυριακή του Απρίλη, για να πραγματοποιήσει μια μονοήμερη εκδρομή στο ιστορικό χωριό των Πλαταιών, στη Βοιωτία. Η μέρα ηλιόλουστη, η θερμοκρασία ανεκτή για οδήγηση και μεις μέσω της παλαιάς Ε.Ο. Μάνδρας - Θηβών, ανεβοκατεβαίναμε τις πλαγιές του Κιθαιρώνα μέσα από πευκόφυτες κορυφές και καταπράσινες κοιλαδίτσες.




Το χωριό των Πλαταιών είναι μικρό, μα το κλου της ημέρας ήταν ότι μας υπέδειξαν ότι πραγματοποιείται ανεμοπτερισμός στη κορυφή του βουνού σε ύψος 680 μέτρων και μεις μετά το καφεδάκι στη πλατεία, δε χάσαμε καιρό για να ανεβούμε τον φιδωτό δρόμο προς την πλαγιά και να μείνουμε έκθαμβοι από το θέαμα που αντικρύσαμε εκεί.




Ένας ανεμοπτεριστής πέταξε την ώρα που εμείς φτάσαμε και με το στόμα ανοικτό τον παρακολουθούσαμε να χορεύει στον αέρα σύμφωνα με το ρεύμα του ανέμου που τον οδηγούσε. Η έκπληξη για μένα ήταν όταν έναν φίλος από την παρέα που οδηγεί ένα mega scooter Gilera Nexus 500 SP, μου ζήτησε να οδηγήσει το δικό μου όχημα για να δει τη συμπεριφορά του και γω βρέθηκα να κατεβαίνω την πλαγιά του βουνού με μια σούπερ μηχανή 500 κυβικών, που είχε πολύ διαφορετική αίσθηση από τα 150 κυβικά που οδηγώ!




Στην επιστροφή διαλέξαμε να πάμε να φάμε συστημένοι σε μια ωραία ταβέρνα, στα Βίλλια Αττικής όπου γεμάτοι από τις διαδρομές αλλά και όρεξη καθήσαμε να φάμε ντόπιες νοστιμιές! Το γέλιο της αρκούδας έπεσε, ειδικά όταν περιφερόμενοι μουσικοί μου έχωσαν στο αυτί ένα κλαρίνο και εγώ άρχισα τους μορφασμούς ακούγοντας το "Παναγιά μου ένα νινί..." κλπ Περισσότερες λεπτομέρειες εδώ, με πολύ χιούμορ!



Η επόμενη εκδρομή καταστρώθηκε ήδη πάνω στο τραπέζι με προορισμό την Αίγινα. Τέτοιες όμορφες στιγμές με παρέα και καλή διάθεση, αξίζουν όσο όλο το χρυσάφι του κόσμου!

Μαριαλένα, 11/05/2007

(c) all photos and video, courtesy of ScooterClubHellas, 2007

5 comments:

Klearchos said...

Καλά περνάτε βλέπω!!! Καλή βδομάδα!!

Anonymous said...

θα σε ξανακατακτησω απ ολα τα εδαφη,απ ολους τους ουρανους,
επειδή το δάσος ειναι - το λίκνο μου, και ο τάφος μου ειναι- δάσος,
επειδή στη γη ισταμαι - μόνο με ένα πόδι,
επειδή το τραγουδι μου για σενα -θα το πω σαν καμια άλλη.

θα σε ξανακατακτησω απ ολες τις εποχες,απ ολες τις νυχτες,
απ όλα τα χρυσά εμβλήματα, απ όλα τα ξίφη,
τα κλειδιά θα ρίξω μακριά και τα σκυλιά θα διωξω εξο -
επειδή στην επίγεια νύχτα - ειμαι πιο πιστη και από το σκυλί.

θα σε ξανακατακτησω απ ολους τους αλλους-και απο εκεινη,
δεν θα είσαι μνηστηρας καμμιας,εγω-η σύζυγος κανένος,
και στην τελευταία λογομαχια θα σε πάρω - σωπασε! -
απ αυτόν, με τον οποίο ο ιακωβος στάθηκε στη νύχτα.

Αλλά ως τοτε που θα κλισεις τα ματια σου-
καταρα!-σε σενα παραμείνεις - εσυ:
Δύο φτερά σου, στοχευμένα στον αιθερα,-
επειδή ο κοσμος ειναι- το λίκνο σου, και ο τάφος σου- κοσμος

Αφιερωμένο σε σένα πολυπόθητη Μαριαλένα ΜΟΥ,

Μια φανατική θαυμάστριά σου

Marialena said...

@ Κλέαρχος: Καλημέρα και καλή εβδομάδα και σε σένα! Δόξα τω Θεώ, μια χαρούλα ήταν η απόδραση στη φύση, γεμίσαμε τις μπαταρίες μας!

@ Ανώνυμη: Με φέρνεις σε δύσκολη πραγματικά θέση, ανώνυμη θαυμάστρια κατά πως συστήνεσαι, γιατί τα γραφόμενά σου υπονοούν πράγματα τα οποία δεν με εκφράζουν ως χαρακτήρα καi ως άτομο σε επίπεδο ερωτικών προτιμήσεων, όπως έχω ξαναπεί.

Παρόλα αυτά, διαβάζοντας αυτά που έγραψες εδώ, αυτό που εγώ θα ήθελα είναι να είχε εκφραστεί ανάλογα το δικό μου αντικείμενο του πόθου, ο άνδρας που επιθυμώ να είμαι μαζί του.

Επειδή δεν χαϊδεύω κανενός τα αυτιά μέσα από τη διατήρηση ενός προσωπικού ιστολογίου και επιλέγω να είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου πρώτα και με τους πιθανούς αναγνώστες ύστερα, δεν μου άρεσε η διεκδίκησή σου όπως εκφράστηκε εδώ.

Το ότι σέβομαι τις απόψεις όσων αφήνουν σχόλια επί το πλείστον, δε σημαίνει ότι τις ενστερνίζομαι κιόλας. Αυτό ισχύει και στη δική σου περίπτωση βέβαια.

Λυπάμαι που η τόσο προσωπική σου εξομολόγηση, δεν βρίσκει ανταπόκριση στο πρόσωπό μου για μια ακόμα φορά. Ο Θεός μαζί σου!

Σπύρος said...

Μου θύμησες τις εκδρομες που πηγαινα με τα club με την μηχανη μου. Πολυ καλεα φασεις με γελιο , μασες και πολλα κοινα! και πανω απ'όλα τρελές διαδρομές!!

Marialena said...

@ Lockheart: Σπύρο είναι χαρά μου ένας άνθρωπος όπως εσύ να επισκέπτεται τη σελίδα μου! Χαίρομαι που πέραν από τις βόλτες με τις μηχανές, έχουμε και άλλα κοινά ενδιαφέροντα με τον εσωτερισμό και τον πνευματισμό γενικότερα!

Είναι ωραίες φάσεις αυτές πραγματικά, η παρείτσα, οι βόλτες, το γέλιο, η φύση, η εμπειρία...