Tuesday, May 29, 2007

Μοτο-εκδρομή στην Αίγινα

Πανοραμική άποψη του λιμανιού της Αίγινας

Είχα να επισκευθώ την Αίγινα πάνω από δέκα χρόνια. Την τελευταία φορά που είχα πάει, είχα μείνει στα ορεινά της, στο χωριό Κυψέλη σε ένα κτήμα ανάμεσα στις εύφορες φυστικιές. Με την παρέα από το Scooter Club Hellas, αποφασίσαμε πρόσφατα να πάμε σε μια μονοήμερη εκδρομή στην Αίγινα και να την γυρίσουμε.

Είμαστε δυό, είμαστε τρεις, είμαστε χίλιοι δεκατρείς...

Με αριθμό συμμετοχών από μέλη και φίλους της μοτοσυκλέτας που έφταναν τις 20 και περίπου 30 άτομα στη παρέα μας, ξεκινήσαμε από τον Πειραιά και μια ώρα μετά είμασταν στο λιμάνι της Αίγινας. Αποβιβαστήκαμε και με τις μηχανές μας ξεκινήσαμε για το νότιο άκρο του νησιού την Πέρδικα για να κάνουμε κράτηση σε κάποια από τις τοπικές ταβέρνες που είχαμε πληροφορηθεί από γνώστες, ότι θα είχε φρέσκο ψάρι για να φάμε.

Στη παραλία της Αγίας Μαρίνας

Φύγαμε και ενώ η μέρα ζέσταινε επικίνδυνα για μήνα Μάη, κατευθυνθήκαμε στο βόρειο-ανατολικό άκρο της Αίγινας, περνώντας από την Ιερά Μονή του Αγίου Νεκταρίου πρώτα, τον ναό της Αφαίας Αθηνάς στη συνέχεια, για να καταλήξουμε στο λιμανάκι της Αγίας Μαρίνας για καφέ ή μπάνιο, όποιος ήθελε!

Ο ναός της Αφαίας Αθηνάς

Η ώρα πλησίαζε 3 και εμείς με μπρατσάκια στον ήλιο και κράνη ανοικτά για τον αέρα, ξαναπήραμε το δρόμο προς Πέρδικα για να φάμε το μεσημεριανό μας. Φτάσαμε ακολουθώντας μια διαδρομή γεμάτη από πεύκα και θάλασσα στον προορισμό μας, όπου τριάντα άτομα γεύτηκαν τις νοστιμιές του μαγαζιού.

Στο λιμανάκι της Πέρδικας, πριν έλθει η περίφημη θαλαμηγός

Τα πειράγματα έδιναν και έπαιρναν στη συντροφιά μας, ώσπου εμφανίστηκε στο λιμανάκι της Πέρδικας η θαλαμηγός γνωστού μεγαλοδικηγόρου που έχει διαφορές με τον Λαζόπουλο και είναι και ιδιοκτήτης ποδοσφαιρικής ομάδας κλπ και μονοπώλησε για λίγη ώρα το ενδιαφέρον μας, τόσο το πολύ εντυπωσιακό του σκάφος ανοικτής θαλάσσης, αλλά και ο ίδιος που επέλεξε να ξεπλυθεί μετά τη θαλάσσια βουτιά του στο κατάστρωμα, μπροστά στα μάτια μας!

Αίγινα, η πόλη

Στην επιστροφή προς Αίγινα, κάναμε μια σύντομη στάση για το ονομαστό παγωτό της πόλης αλλά και λίγο πριν αναχωρήσουμε με το καράβι, προμηθευτήκαμε τα φρέσκια φυστίκια Αιγίνης και γλυκά που φτιάχνονται με βάση το φυστίκι στο νησί.

Άποψη της Αίγινας από το λιμενοβραχίονα

Ο ήλιος είχε ήδη γείρει, όταν το φέρρυ ξεκίνησε για το ταξίδι της επιστροφής. Αποκαμωμένοι, κουβεντιάζαμε με τους άλλους συνοδηγούς στη παρέα και χαζεύαμε τις ακτογραμμές της Πελοποννήσου και της Αττικής καθώς πλησιάζαμε να δέσουμε στο λιμάνι του Πειραιά. Η βαβούρα και η κίνηση στους δρόμους γύρω από το λιμάνι, μας έκαναν να θέλουμε να ξεφύγουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα, μακριά από την πολυκοσμία και αναρχία της μεγαλούπολης! Η Αίγινα είναι από τα μέρη που δεν εξαντλούνται σε μια μόνο επίσκεψη και προσφέρονται ακόμα και για ημερήσιες αποδράσεις από την πρωτεύουσα!

Το πλοίο θα σαλπάρει, για λιμάνια ξένα...

Ο αποχαιρετισμός του ήλιου στις κορυφογραμμές απένταντί μας.

Marialena, 16/05/2007

7 comments:

mario said...

Τέλεια εκδρομή, τέλεια μέρα!
Πάντα τέτοια :)

Anonymous said...

Αχ Μαριαλένα μου...αν μου το έλεγες ότι θα πηγαίνατε θα σας κανόνιζα τα καλύτερα! Κατά μια έννοια είμαι από Αίγινα!

Φιλιά!

panagiota said...

Ζηλεύω!!!!!
Καλως μας ήρθες από τας εξοχάς της Πελλοπονησου ομορφοκόριτσο.....

Agobooks said...

Πριν δυο βδομάδες, ήταν εκεί η κόρη μας .
Μας έφερε φανταστικές φωτογραφίες.
Πάντα τέτοια, Marialena μου.

Marialena said...

@ Mario: ήταν λίγο πριν από τις βροχές και πραγματικά θύμιζε καλοκαίρι η μέρα εκείνη. Φιλιά!

@ G.K: Που να το ξέρω βρε Γιώργο μου να σε ρωτήσω εκ των προτέρων? Άλλη φορά που θα θελήσω να πάω στην Αίγινα, θα σε συμβουλευτώ!

@ Παναγιώτα: Καλώς σας βρίσκω madame de Bree, καλά ήταν, τώρα τα κεφάλια μέσα κανονικότατα!

@ Ν.Ago: Μπράβο στη κοράκλα!!! Αξίζει να επισκευθείτε την Αίγινα και οικογενειακώς μια ωραία μέρα με το φέρρυ από τον Πειραιά. Σε φιλώ και καλημερίζω!

An-Lu said...

Πάντα τέτοια και με μαγευτικότατες φωτό σαν κι αυτές!

Marialena said...

@ Αν-Λου: είναι που και το νησί αυτό, είναι πανέμορφο Γοργονίτσα μου! Η θάλασσα, τα πεύκα, το χρώμα του Αργοσαρωνικού στα σπίτια...

Να σαι καλά, μακάρι να είμαστε καλά και να εκδράμουμε στα πέριξ!