Friday, February 24, 2006

Κουβέντα με το ...αυτοκίνητό τους!


Μεγάλη Βρετανία

Περίπου το ήμισυ των οδηγών αυτοκινήτων, «μιλάνε» στα οχήματά τους, ενθαρρύνοντας τα εν όψει ενός μεγάλου ταξιδιού, ενώ τα …επιβραβεύουν όταν το ταξίδι τελειώσει. Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στη Βρετανία σε 2.000 ιδιοκτήτες οχημάτων, το 40% αυτών θεωρούν πως το αυτοκίνητό τους έχει προσωπικότητα, ενώ το 19% συχνά ανησυχεί για το πως μπορεί να …αισθάνεται το αυτοκίνητό τους. Η έρευνα που διεξήχθη από τους διοργανωτές του Βρετανικού Διεθνούς Μότορ Σόου, αποκαλύπτει πως οι γυναίκες περισσότερο από τους άνδρες, είναι δεμένοι με το αυτοκίνητό τους. Χαρακτηριστικό είναι πως το 20% των γυναικών ιδιοκτητών αυτοκινήτων, παραδέχτηκε πως έχει δώσει ψευδώνυμο στα αυτοκίνητά τους, ενώ χαρακτηριστικό είναι πως η έρευνα εξάγει συμπεράσματα και για διαφορετικές συνήθειες των ομιλούντων στα οχήματά τους ανά περιοχές.

Εφημερίδα «Αλληλέγγυος Πολίτης», φύλο 37, σελ. 8, 23/02-01/03/2006

σ.σ. Ουφ! και νόμιζα πως μόνο εγώ ήμουν η "λοξή" που συμπεριφερόταν έτσι στ' αμάξι της! Μ.

6 comments:

YO!Reeka's said...

Μη νομίζεις. Κι εγώ λέω την 15ετή Κορόλα μου "κοριτσάρα μου" και άμα κολλήσω σε τίποτα δύσκολα της μιλάω, του στυλ "έλα κορίτσι μου" και τέτοια. Ενιοτε χαιδεύω και το ταμπλώ. Αλλά η σχέση μας δεν έχει προχωρήσει περισσότερο

Marialena said...

Α! εγώ λέω "ψυχοθεραπεία" το πλύσιμο του αυτοκινήτου μου, γιατί όταν το κάνω το απολαμβάνω πόντο-πόντο (το πλύσιμο για αποφυγή παρεξηγήσεων) & μια φορά το χρόνο το γυάλισμα! Μπορεί να μου τρώει σχεδόν μια μέρα και μετά να είμαι πιασμένη απ' το σκύψιμο, αλλά ένα δωράκι περιποίησης να μην του κάνω του "μωρού" μου! Αλίμονο, χα,χα Μ.

Marialena said...

Ναι, ναι και τα μηχανάκια, διάκριση θα κάνουμε? Το προηγούμενο μου αυτοκίνητο το έλεγα "Ηρώ το βατραχάκι" λόγω σχήματος (φωτό) και το πρώτο μου μηχανάκι οκτώ χρόνια πριν ήταν το Μπετάκι, από τη μάρκα του Beta! Την αρρώστεια την ξεκίνησα από μωρό που μιλούσα στο αυτοκίνητο του μπαμπά ένα Lancia Fulvia του 69, που όταν το πούλησε κάποια χρόνια μετά, θύμωσα κι έπαψα να μιλάω στο νέο του αμάξι μέχρι που πρωτοδήγησα το πρώτο μου έρωτα στ' αυτοκίνητα ένα Fiat Uno του 90! Μ.

Marialena said...

Ορλάνδε μου έχω μεγάλη αγάπη στην αυτοκίνηση, τι να σου λέω! Έτσι μου ρχεται κάποια φορά να κάτσω να γράψω το χρονικό του παράφορου όσο και παράλογου έρωτά μου, γιατί κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια... Μ.

ΠΡΕΖΑ TV said...

Ερε τρελα που εχει ο κοσμος...
Σε λιγο θα αυνανιζομαστε και στη θεα του pc μας...

Marialena said...

Πως σου ρθε αυτό τώρα βρε Νικ? Αν αυτό είναι τρέλλα, τι να πούμε για άλλες μορφές πολύ πιο κλινικές (σαν αυτή που ανέφερες με τον Η/Υ). Δεν συγκρίνεται το ένα με το άλλο, απλά εσύ ανήκεις κατά την έρευνα στο 60% του Βρετανικού πληθυσμού που δεν τους καίγεται καρφί και καλά κάνεις! Πάντως μιας και το ανέφερες, χίλιες φορές προτιμώ να είμαι τρυφερή με το αυτοκίνητό μου, παρά σεξομανής με τον υπολογιστή μου! Μ.